Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Heej ladies,

heb net toch een test gedaan, ventje had er een meegebracht en ik kon natuurlijk niet wachten....
Negatief, weinig hoop dus nog voor deze ronde..... Wachten tot de duiveltjes arriveren morgen en met frisse moed op naar de volgende ronde!
Voor alle dames die nog in spanning zitten: succes!
Voor de klussers onder ons! Veel plezier!

Liefs Kim

Hoi dames,

Wat hebben er al veel een test gedaan!! Oh wat zijn we weer ongeduldig
Weet je wat het nadeel is, stiekem mag je nog hopen dat je wel zwanger bent. Het beste blijft namelijk toch echt om te testen na je nod. Als je lichaam nou eens niet zo snel is met het aanmaken van hcg (zwangerschapshormoon) dan kan de test nu zeker nog niet positief zijn.
Er is dus nog hoop, al wil ik jullie natuurlijk geen valse hoop geven.

Linda, ik had je al gemist. Stom  ik had je nog wel leuke dagen toegewenst. Maar, gaaf dat je het zo naar je zin hebt gehad. Hopelijk heb je inderdaad je eisprong gehad want in die omstandigheden die jij beschreef was het vast geen straf om te klussen.
Hopelijk is het raak!! Nog even afwachten voor je.

Alle andere meiden, succes met klussen en afwachten.

Liefs Til

Hoi allemaal,

Veel testjes hoor!!!
Zelf heb ik mijn nod 4 nov.er staat hier 1 nov. maar dat klopt ws niet!
Ik heb ook een vraagje; heeft iemand enig idee of ervaring met overvloedige heldere afscheiding een paar dagen na de eisprong???
Ik hoop dat ik hier reacties op krijg!
Verder wens ik iedereen heeeel veeeel succes met de spannende dagen van de nod!!

liefs annie1

Hai Annie
Hier wel een berichtje op je berichtje (hihihi). Maar helaas ik kan geen antwoord geven op je vraag. Ik hoop dat je nog maar berichtjes krijgt met een antwoord waar je wat aan hebt. Succes.

liefs Wies

Hallo allemaal
wat een gezellig forum zeg!!
Iedereen leeft zo met elkaar mee.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Bianca, 33 jaar, moeder van een meid van bijna 7 en wil nu heel graag een tweede.
Ik heb 5 september mijn mirenaspiraal eruit laten halen en netjes op tijd al twee maal menstruatie gehad.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren ditmaal.
Hele stomme vraag misschien, maar wat bedoelen jullie met nod?

hallo dames,

Houdt iedereen het nog vol??? Ik nog wel, nog minimaal 2 dagen voordat we het kunnen testen. Het is nog wel uit te houden, maar zou blij zijn als het zondagochtend is, dan kunnen we testen als de RD er nog niet zijn.

Het stopppen met roken is klote, vriendin van me is langsgesweest en die had sigaretten bij, ik ging vanmiddag op de koffie bij me moeder en die rookt....tja...
Tja, tis nog altijd beter als een pakje per dag, maar voel me wel een mislukkeling. Sinds vanmiddag 16.30u geen sigaret op, zit vanaf die tijd al alleen thuis en de verleiding is groot, maar zoek niet om door de kou heen naar het benzinestation te rijden, en dat doen we dus zeker niet. Dus we gaan proberen om het de aankomende 80 jaar van m`n leven vol te houden.....hahaha

Wat klote voor degene die toch de R.D. hebben gekregen! en Jez wat vroeg?! je NOD was pas de 29e?
Nog geen zwangere op de lijst, jammer, misschien komen die nog, morgen hebben enkele hun NOD, dus dat wordt een spannende dag!

Succes morgen NOD`ers!!!

xxx

nod= de Niet Ongesteld Dag (de dag dat je hoopt dat je NIET ongesteld wordt)

Gr. Yvon

EN WELKOM OP T FORUM!!!

xxx

Hallo Ladies,

Vandaag mijn NOD en geen duivels te zien, heb gisteren wel een nega test gehad, dus ik vermoed dat ze vandaag wel zullen komen!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs Kim

Terug
Bovenaan