Wie kletst er mee?

Hoi allemaal!

Daar issie dan: "ons" maart-forum! Wie kletst er mee?
Ik zal mezelf even voorstellen; ik ben 29 jaar en sinds afgelopen zondag weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Ik ben 28 maart uitgerekend.
Allemaal dus nog erg nieuw en spannend!!
Ik voel me tot nu toe (even afkloppen!) heel goed, alleen merk dat ik wel moe ben, maar ik heb nu vakantie dus ik kan me er ook goed aan overgeven, haha!

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe!!

groetjes, Mickje

Leuk!! Nou ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Mariska, 28 jaar en moeder van een dochter van 14 maanden. Ik ben op 16 maart uitgerekend en krijg 7 augustus mijn eerste echo.

groetjes Mariska

Hoi hoi,

Eindelijk, het maart forum!

Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger, uitgerekend op 8 maart (waarschijnlijk).
Volgende week woensdag hebben we de eerste echo.

We wonen in het oosten des lands en we hebben al een dochter van ruim anderhalf, Amy.

Helaas ook deze zwangerschap weer flink last van misselijkheid (bij Amy heb ik 2x aan het infuus gelegen ivm uitdroging). Gelukkig is het overgeven me tot nu toe bespaard gebleven, maar wel de hele dag misselijk.

Gefeliciteerd allemaal en sterkte met de kwaaltjes!

Groetjes Platvoetje
mv Amy, 17-12-2006 en 7w,5d zwanger

Ja daar istie dan het Maart forum!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Maaike, 25 jaar, morgen 8 weken zwanger :)!!

Ik heb op de dag van mijn vakantie 5 juli getest en een uur later stonden we op het vliegveld. In de vakantie een bloeding gehad. Schrok ik enorm van. Was helemaal inpaniek. Afgelopen maandag terug van vakantie en meteen afspraak gemaakt met de huisarts. Ik kon dinsdag terecht. Meteen dezelfde dag bloed geprikt en de volgende dag zou de dokter bellen met de uitslag. Hele dag zenuwpezen. Belt hij op: uitslag is nog niet binnen!! Maar gelukkig gisteren was de uitslag toch echt binnen en ik ben gelukkig nog steeds heel erg zwanger!!
Heb veel last van misselijkheid en dan vooral voor het avond eten. Alles wat ik sterk ruik word ik misselijk van. Verder pijnlijke borsten en af en toe erg moe. Ik heb voor a.s. woensdag afspraak met mijn eigen huisarts en dan gaan we alles regelen qua echo e.d.!!

Hoi allemaal!

Wat leuk om weer op dit forum te zitten. Ik heet Sonja, ben 34 jaar oud en ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben op 14 Maart uitgerekend. Ons eerste kindje is een meisje.

Ik zou er best nog een meisje bij willen, maar als ons kindje maar gezond is, vind ik het niet zo belangrijk wat het geslacht is.

Geniet van jullie zwangerschappen!

Groetjes, Sonja  

Hoi meiden

Allereers allemaal van harte proficiat met jullie zwangerschap.
Ik zou me even voorstellen.
Ben sharine 31 jaar. Al 8 jaar getrouwd en ik heb 2 kids. Een zoon en een dochter. Nu heb ik afgelopen maandag positief getest en ben dus zwanger van nummer 3. Vorig jaar heb ik in September een bbz gehad en in december een miskraam. Dus de angst zit hier er wel in maar goed ik probeer er wel van te genieten. Aankomende week bel ik de gyn om een 6 weken echo te maken om te zien of het op de juiste plaatst  zit. De kwaaltjes zijn wel aanwezig dus dat is een positief teken.

Eindelijk is ie er dan!!

Ik ben Mickey, inmiddels geen 29 meer, maar 31... Ik ben voor de 4de keer zwanger, maar helaas zijn de vorige zwangerschappen geeindigd in een miskraam.

Ik ben nu 8+3 wkn zwanger en nze uitgerekende datum is 3 maart. We hebben al 2 echo's gehad en alles zag er goed uit. Volgens onze gyn. is de kans op een miskraam nu nog maar 1 op 100!!
Vrijdag mag ik weer een echo, meer ter geruststelling, erg fijn dat, dat kan!

Ik ben wisselend misselijk, de ene dag behoorlijk en de andere dag niet. Wel voortdurend zere borsten en moe. En flink ongeduldig/chagerijnig bij tijden, vreselijk, dan ken ik mezelf niet terug...

Mijn man heeft een zoontje van 9 die voor de helft bij ons woont. Hij weet het nog niet, we vertellen het hem als hij over 2,5 weken terugkomt van vakantie met zijn moeder.

Voor iedereen vast een fijn weekend!!

enne weet iemand hoe je die banner kunt kopieren?? Ik heb alle   mogelijke manieren geprobeerd, maar krijg hem niet gekopieerd. alleen de code komt in beeld dan..

liefs Mickey

Hallo, ik weet net dat ik zwanger ben van de derde! Ik heb een dochter van 2 jaar en 3 maanden en een zoontje van 14 maanden. 't Zal een drukke maar gezellige boel bij ons gaan worden over een maandje of 8! Maar ik heb er wel veel zin in! De kwaaltjes beginnen op te komen, het zwangere gevoel is terug. Helaas wel maar goed een paar weken en dan gaat ook dat weer beter.

Veel plezier hier allemaal.

Terug
Bovenaan