Wie kletst er mee?

Hoi repelsteeltje,

allereerst een dikke proficiat!!
Ook ik moet 13 aug voor de eerste keer terug naar de gyn. (eerste echo)!!
Ik moest 13 aug zowiso naar de gyn voor controle van mijn eerste zwangerschap, maar nu dus ook voor eerste nazicht van mijn tweede zwangerschap.
Het is dus allemaal heel snel gelukt bij ons zoals we hadden gehoopt!

Veel succes ermee meid!!!

Liefs,
vanons...

Dag allemaal, ik dacht ineens waar is het klets gezellig door topic maar hier dus!
Ik ben sinds 9 weken zwanger, en volgende krijg ik bij 10 weken de 2e echo. Morgen moet ik alleen naar de internist want mijn schildklier blijkt te langzaam te werken en dat is niet echt handig met een zwangerschap, even spannend dus.

Oh ja, ik ben 31 jaar (zwanger geworden de dag voor mijn verjaardag) en voor de eerste keer, dus megaspannend allemaal!

Hallo Allemaal,

Eindelijk ook het Maart Forum!
Ik ben Marjan, 30 jaar, en  ik ben 1 of 2 Maart uitgerekend van de tweede.

Maandag naar de vk en dann vrijdag de 1e echo. Ik ben eigenlijk meer zenuwachtig dan bij de eerste, toen ben ik er redelijk onbezonnen aan begonnen zonder statistieken over miskramen, maar ondertussen toch veel vriendinnen en kennissen die onlang een mk hebben gehad, en dat maakt onzeker. Wel heb ik veel meer kwaaltjes dan bij de eerste, dus dat zal wel een teken zijn dat ik nog hartstikke zwanger ben!

Sterkte en geniet ervan.

Marjan

Hallo,

Weet sinds vorige week donderdag dat er een tweede komt, als alles goed gaat natuurlijk..Hebben een dochter van 2. Ben uitgerelend op 25 maart en pas 7 oktober naar de Vk...Woon nl in Ierland..Jee dan ben ik dus al 16 weken.
Voelt allemaal nog erg onwerkelijk..Slaap van het begin al erg slecht en daardoor ben ik dus vrij moe maarja verder geen klachten..Haha krijg mijn broek niet meer zo goed vast.

Groeten

Hallo allemaal,

Zat gewoon nog door te kletsen op het maart 2009 topic en ontdekte nu pas dat er een apart forum is! Zal me voor de volledigheid nog even voorstellen.

Ik ben Juf80, 28 jaar en nu 9w5d zwanger van de eerste. Ik ben drie jaar getrouwd en heel blij dat het nu zo ver is. We zijn net een paar dagen terug van vakantie. Tijdens de vakantie heb ik wat bruine afscheiding gehad, en daar ben ik erg van geschrokken. De vk heeft me gelukkig telefonisch gerustgesteld en na twee dagen was het over. A.s. dinsdag ga ik voor het eerst naar de vk en dan hoop ik dat alles goed is.

Qua klachten heb ik vooral last van moeheid, zou de hele dag wel kunnen slapen. Kan geen koffie meer verdragen en alleen soms chocola (da's dan wel weer goed... ;-) Zure dingen trekken me juist wel meer (cliché hè...) Ook ben ik af en toe misselijk, ook 's nachts. Maar met een rijstwafel zakt de misselijkheid meestal wel weer.

Ik verheug me erop om hier verder te kletsen!

Hoi juf80

Ben je ook echt juf?
Ikke wel, van groep 3.
Wanneer moet jij weer gaan werken? Ik a.s. maandag.
Ben gisteren op school geweest om mijn klas in te richten (althans, een begin te maken....) en dat was wel erg vermoeiend, maar ik had weinig last van misselijkheid.
Als ik een beetje thuis hang, dan lijkt dat veel erger (zoals vandaag.... rotweer, bah!)

Groetjes, Mickje
(7w3d)

Terug
Bovenaan