Wie kletst er mee?

Hallo ik ben Judith en ben 25 jaar.
Ben in verwachting van ons eerste kindje,erg leuk allemaal.
Ik heb geen kwaaltjes alleen erg moe maar zie dat meer mensen hier last van hebben.
Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat we in Maart een kleintje in ons armen hebben.
groetjes judith

Jeetje Mickey (bijna naamgenoot trouwens, hihi), wat erg zeg!!
Drie miskramen.... pfffff.....!
Ons mam heeft na mij ook 3 mk's gehad, maar daarna nog een gezonde dochter op de wereld gezet, dus ik hoop voor je dat het deze keer bij jullie ook helemaal goed gaat!!!
Wel fijn dat je nu zo onder controle wordt gehouden en dat alles goed gaat!!
Kan je er al van genieten, of toch nog steeds spanning?? is natuurlijk goed voor te stellen....

Ik heb 11 sept pas mijn eerste echo... duurt nog lang zeg...

Groetjes, Mickje

ha dames,
eindelijk is het maartforum er dan.
ik zal me even voorstellen.
ik ben nicole ik word dinsdag 25 en heb een zoontje sven die nu 2.5 is.
voor deze zwangerschap heb ik 1 mk gehad en 1 curretage (13 maart 08).
ik heb 18 juli al een eerste echo gehad en daar klopte het hartje sterk en regelmatig.
dinsdag krijg ik voor de zekerheid nog een echo omdat het bij ons elke keer in het begin fout ging.
ook al was de vorige echo goed ik ben toch erg zenuwachtig hoe het dinsdag zal zijn...
ik pas nu al bijna niet meer in mijn gewone kleren maar dat heb ik vorige keren ook gehad dus als dinsdag alles goed is ga ik maar weer lekker shoppen .

liefs nicole

Hallo dames,

ik ben 26 jaar en zwanger van mijn 2e kindje, ik heb een zoontje (Levi) hij is nu 15 maand. Als het goed is ben ik 25 maart uitgerekend, ik heb 14 augustus de 1e echo (spannend)
Gelukkig heb ik geen last van zwangereschapskwaaltjes, ok een beetje moe maar dat ik is ook alles, bij Levi heb ik ook nergens last van gehad. Ik hoop dat ik weer zo'n geweldige zwangerschap ga meemaken.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi ( 9april 2007) en ??????

He LEUK!!!!! het Maart forum.
Nou dan stel ik me ook maar even voor:
Ik ben 28 jaar en nu dik 7 weken zwanger van ons tweede ukkie.
We hebben een geweldige dochter die a.s. dinsdag een jaar wordt.
Heb dinsdag al een echo gehad en we zagen een mooi kloppend hartje, GEWELDIG!!!

Gezellig dat we hier onze ervaringen kunnen uitwisselen.
Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat we met z ´n allen in Maart maar prachtige wondertjes in onze armen mogen houden.

Groetjesssssss

Goedemorgen,

Fijn dat het maart forum er is! Ik ben 31 jaar en voor de eerste keer zwanger, spannend dus. Ik met 6 weken en 4 dagen een echo gehad, en mag 7 augustus weer voor de 10 weken, ik ben benieuwd, spannend tijd.

Tot snel en goed weekeinde!

Hallo allemaal,

Ik ben Martine, 32 jaar en 7wkn+5dgn zwanger van ons derde kindje. Ik ben uitgerekend op 10 maart. Onze tweeling (Tess en Thijn) zijn dan 2 jaar en 1 maand oud (nu dus ong. 1,5 jaar). Aanstaande dinsdag heb ik mijn eerste echo.

Sinds een paar dagen zijn mijn eerste kwaaltjes weg. Van de ene op de andere dag merkte ik dat ik minder honger had dan de weken daarvoor (gelukkig maar want ik at heel veel en de hele dag door).  Ik ben ook minder uitgeput aan het eind van de dag.
Het was eerst wel even schrikken dat die kwaaltjes minder waren, maar eigenlijk is het ook wel plezier. Met de tweeling heb ik er tot 20 weken last van gehad.

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap.

groetjes,
Martine

hoi allemaal,

Het maart forum is er!
Ik ben Meike, bijna 36 en zwanger van ons tweede kindje. We hebben een dochter van net 11 maanden en ik ben 26 maart uitgerekend.
Volledig onverwachts zwanger, maar we vinden het helemaal fantastisch. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, dus een afspraak heb ik nog niet.
Ik heb weinig last van kwaaltjes tot nu toe. Wat vermoeider, zeker nu ik in de nachtdienst zit (vandaar ook het rare tijdstip) en soms wat wiebelig op de been. Maar niet misselijk en dergelijke. Hoop dat  het zo blijft.

Goede zwangerschap allemaal!

groet,
Meike

Terug
Bovenaan