Wie kletst er mee?

Leuk zeg!

Mjin naam is Mitsj, ik ben 21 jaar en  vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Dit wordt ons eerste kindje.
14 Augustus heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, en 2 weken later de  eerste echo.
Ik heb ineens sinds een week geen enkel kwaaltje meer, en daar maak ik me best zorgen om. Dus ik zal zo de VK wel bellen om te vragen of het erg is.

Leuk dat we allemaal rond de zelfde tijd uitgerekend zijn, ik als het goed is op 26 maart 2009.

Liefs,
Mitsj

Hallo

Ik klets ook graag mee.

Dit is ons tweede kindje.
De oudste is van juli 2006....een jongetje.
We zijn ontzettend blij met weer een zwangerschap en gaan van het goede uit!
Ik hoop dat het een gezellig forum wordt!

Hallo,

Leuk weer hoor zo'n forum. Met mijn dochter en zoon was ik hier ook veel te vinden. Aan mijn dochter heb ik zelfs een apart forum overgehouden. Privé omdat we het zo goed met elkaar konden vinden! Ik hoop dat het hier ook gezellig gaat worden.

Ik ben 30 maart uitgerekend en ga 15 augustus voor het eerst naar de VK en dan de 28ste mijn eerste echo. Ik mocht pas op 11 september (11+5 weken) terwijl dit bij mijn eerste twee al rond de 9-10 weken was. Omdat ik even zoveel miskramen in mijn omgeving heb maak ik me heel veel zorgen. Heel stom, maar kan het niet van me afzetten. Mijn man is zo lief geweest te bellen en z'n poot tussen de deur te houden en nu mag ik ruim 2 weken eerder komen.

Morgen komt Moeders voor Moeders langs. Ook weer spannend. Ze komt eerder dan bij mijn andere kinders en twijfel nu weer aan een positieve test.

Nou ja, zoals jullie lezen.....echt zwanger! De hormonen gaan flink tekeer vooral in emotioneel opzicht! Gelukkig nog geen echte kwaaltjes, die komen met 6 weken pas bij mij maar dan gaat het bij mij ook goed los. Vooral de misselijkheid helaas. Maar ja, even adem halen en met 10-11 weken gaat het hopelijk weer beter!

Iedereen een fijne zwangerschap gewenst!

Voor de derde en laaste keer!

Hallo iedereen!!!!!!!!

Kom net met mijn vriend van de vk.
erg leuk eerste bezoek. Ben vandaag precies 9 weken zwanger en konden het hartje al horen.Wat een verrassing.
Volgens de vk kwam dit door mijn platte buik dat je dit al kon horen.
Erg apart voor de eerste keer.
Over drie weken een echo.
Met iedreen alles goed?i hope so
gr juut

Juut, wat leuk dat jullie het hartje al gehoord hebben! Wat bijzonder!!
Hmmmm... ik heb zelf niet zo'n platte buik helaas, dus dan zal er bij mij misschien nog niet zoveel te horen zijn... maar ben ook nog niet zo ver... nu 5weken en 3dagen.

Voor de derde en laatste keer, ik heb ook pas op 11 sept mijn eerste echo, en ik 11 weken en 5 dagen, toevallig!!! Alleen voor mij is het de eerste, haha. Ik ben 28 maart uitgeteld.
Het duurt idd lang tot het 11 sept is..... Ik moet 20 aug. op controle bij de HA (ik woon in België en daar hebben ze geen VK, maar gaat het via de HA en gyn), maar ik weet niet of zij ook naar het hartje gaat luisteren (weet niet of ze er überhaupt het matariaal voor heeft...)

Ik heb bloed laten prikken, en dat was goed. Ook moest ik urine inleveren, maar die zag er heel raar en troebel uit dus die is naar het lab (HA dacht aan een urineweginfectie... maar ik heb nergens last van??). Vrijdag moet ik bellen voor de uitslag!

Groetjes, Mickje

Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar, getrouwd  en weet sinds zondag dat ik zwanger ben. Gelijk in de eerste ronde voor het eerste kindje na 7 jaar pil! Vanmorgen de VK gebeld en zoals het er nu voor staat ben ik 8 weken, en op 12 maart uitgerekend. Ik mag woensdag 13 aug voor intake , en 4 sept voor eerste echo :)/. K ben helemaal blij blij blij. Ik had het echt niet verwacht, wel gehoopt natuurlijk! Ik werd maar niet ongi, ik dacht zal wel ontpillen zijn, ik al vet in de rats, straks wil het niet enzovoort, veel te voorbarig geweest dus haha! Nou ik kom hier ook lekker meekletsen!

Groetjes Repelsteeltje

Terug
Bovenaan