Hoi lientje,
m&m ladies zegt me wel wat, maar ben er niet heel actief geweest volgens mij. Ahja, we zullen elkaar wel kennen van 1 van de topics, vind het in ieder geval wel erg gezellig zo. Wij zijn voor ons zoontje een ronde of 9 bezig geweest. En dat vond ik lang zat
Hoe je NOD gaat lopen heb ik geen flauw idee van, na de eerste mk had ik na 6 weken weer ongi moeten worden, maar was weer zwanger. Na de tweede mk was ik met 5,5 week weer ongi. Nu gelukkig dus weer mooi na 28 dagen. Vind het wel fijn dat ik nu gewoon weer kan rekenen wanneer ik mn ei heb enzo.
Op mn werk hebben ze helemaal geen begrip. Ze hebben zelfs aangegeven dat ze wel blij zijn dat het mis is gegaan, dan kon ik tenminste weer mentor worden. Ook ben ik iedere keer 2 dagen na de curretage weer begonnen met werken en heb ik op de dag van de curretage (dus net toen ik uit het ziekenhuis kwam) nog 100 toetsen zitten nakijken.
Ook zegt mn baas, ik hoop dat je niet heel snel weer zwanger word want dan zit ik met een probleem.
Het begrip is ver te zoeken dus!! gelukkig krijg ik van mn collega's wel steun.
Het vele bloedverlies heb ik ook wel last van gehad. Zeker na de eerste mk, ik was 5,5 maand daarvoor bevallen en ik had al een behoorlijk lage HB sinds die tijd omdat ik toen 2 liter bloed was verloren na mn keizersnede. En toen nog 3 weken gebloed na elkaar (met de mk en na de curretage) dus ik voelde me helemaal niet goed, was echt lijkbleek. Veel biefstuk gegegeten en ijzerrijke dingen en na een week of 2 was ik wel weer ok.
Daarna zwanger geworden en tijdens mn laatste zwangerschap hield ik niks binnen ben 8 kilo afgevallen in 6 weken, dat ging al helemaal niet goed. Wel gewoon doorgewerkt. Ik heb me wel voorgenomen dat als ik me volgende keer weer zo ziek voel dat ik gewoon rust ga nemen en kies voor mezelf en voor het kindje!!
Hopen dat we trouwens 26 september allebei een positieve test in handen hebben!! Zou wel erg gezellig zijn, samen door naar het juni forum. Hoewel ik dan zal bevallen in mei omdat ik maar tot 38 weken zwanger mag zijn!
Ik spreek je snel weer!
Liefs Jen