Wie kletst ermee??? Graag een brusje...

Hey lientje,

Was allemaal super geslaagd, iedereen heeft heerlijk gemuld (kinders vooral van de pompoenkroketjes, wat een succes was dat)

die kleine van mij ligt nu lekker op bed, mn loge heeft hem behoorlijk wat energie gekost (normaal doet die uk van mij geen middagdutjes meer, maar nu dus wel) We zijn gisteren naar een afrikafestival geweest!! Was leuk en gezellig, lekker eten, mooie muziek.
Maar die kinders hebben de ogen uitgekeken.

Ik heb besloten dat ik me nu vooral even ga richten op mn gewicht, ik wil er zeker 7 kilo af en als het even kan 10 of 12. Zodra ik een positieve test heb stop ik tuurlijk met dieeten, maar voor nu kan het in ieder geval nog de komende tijd! Ik ga dus weer calorien tellen. Proberen niet boven de 1500 per dag uit te komen. Heb ik tenminste iets anders aan mn hoofd dan miskramen en zwanger worden.

Balen het dat je niks opver je NOD kan zeggen na een miskraam. Bij mij heeft het allebei de keren 5,5 week geduurt, dus dan zou je nu je eisprong zo'n beetje hebben. Ik ga voor je duimen dat je meteen weer zwanger bent.

Ik moet nu weer 2 weken wachten tot mn NOD, maar de afgelopen 2 zwangerschappen was ik iedere keer vanaf week 3 al misselijk, dus ik vraag me af of ik over een weekje al meer weet!

Spreek je snel, Liefs Jen

Hoi Jen,

Wat goed dat je je ergens anders op focust! Goed idee, dat moet ik dat ook maar eens gaan doen, misschien doe ik wel met je mee ;) dat kan voor mij ook geen kwaad!

Vriendinnen vragen me regelmatig mee te sporten, maar financieel en qua tijd lukt dat nu niet, dus probeer m'n beweging al via lopen en fietsen te krijgen.

Daarnaast kan er straks weer binnen en hoop gedaan worden, opruimen en schilderwerk. Zo fijn als alles weer eens goed onderhanden wordt genomen. We hebben een oud huis, vrijstaand met veel grond, dus we doen het stapje voor stapje, maar dat voelt goed!

Hier nog geen ongi te bekennen, maar ik verwacht het wel gewoon. Bij de eerst mk werd ik ongi gewoon na 4,5 week en nu is de situatie anders. Ik ben benieuwd! Als er al getest moet worden, dan doe ik dat pas 28 september, maar zover komt het vast niet!

Liefs Lientje

Hoi Jen,

Ik las dat je je niet happy voelt...ik vind dit echt balen! Ik wil je een hele dikke digitale knuf geven! Sterkte meis en mocht je willen kletsen...dan ben ik hoor!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan