Wie kletst ermee??? Graag een brusje...

Hey Jen,

Beetje druk gehad, maar ben er nog wel hoor!

Gekkie nog even 100 toetsen na zitten kijken, ik had het niet gedaan, idd volgende keer voor jezelf kiezen hoor! Gelukkig dat je wel lieve collega's hebt.

Zou wel gaaf zijn beide naar het juni forum, maar dat verwacht ik niet, denk dat wij eerst 3 a 4 maanden (of langer) verder zijn voordat we zwanger zijn.

Gek vraag misschien, maar mocht je na je keizersnede direct weer zwanger raken? Soms hoor je ook wel ander advies. Dat van die 38 weken zwangerschap heeft ook te maken met je keizersnede? Ik ben een leek op dat vlak...

Ik heb nu samen met m'n zoontje het rijk voor ons alleen, maar meneertje slaapt dus ik voel me wel een beetje alleen, nou ja, 2 woefjes aan m'n voeten dus ook weer niet, haha!

Nog plannen voor vanavond of morgen? Wij lekker niets aangezien wij elkaar vandaag bijna niet gezien hebben en het al met al een beetje druk was even relaxen. Misschien nog aan de wandel als het weer mee werkt.

Ik vind het ook gezellie zo, maar andere meiden zijn ook welkom wanneer ze dit lezen! Fijn weekend verder!

Liefs Lientje

Hoi lientje,

Ik ben er ook op voorbereid dat het wel even duurt voor ik zwanger ben hoor, maar je weet maar nooit! zou toch super zijn als het wel lukt!
De gyn heeft me trouwens 6 weken na de bevalling gezegd dat mn lijf al zo goed genezen was dat ik als ik dat graag wilde niet hoefde te wachten met zwanger worden. Dus vandaar dat we ne 4 maanden voor een tweede zijn gegaan.

Ik ben vandaag nog lekker vrij, mn kleine man is nu lekker in de box aan het spelen en mn man ligt ziek op bed, we zijn met z'n allen wat grieperig. Nog wat lesvoorbereidingen doen, maar verder moet ik helemaal niks vandaag! dat is wel erg lekker.

De reden dat ik met 38 weken moet gaan bevallen is inderdaad ook door de keizersnede en omdat mn zoontje meer dan 9 pond woog bij de geboorte en dat past er bij mij niet door. Daar zijn we achter gekomen na een behoorlijke horror bevalling, dus vandaar.

Misschien tot straks

Liefs Jen

Hoi Jen,

9 pond...jemig...dat lijkt me heftig, maar goed dat die afspraken rond een 2de er zijn. Ik hoop voor jullie dat de volgende bevalling een mooie zal zijn!

Ik werk begin deze week met 2 halve dagen, morgen en vrijdag. Ik ben vandaag ook nog lekker vrij, ons zoontje gaat vanmiddag wel naar de gastouder, wel belangrijk dat hij z'n ritme vasthoudt. Maar meneertje heeft het super naar z'n zin daar, dus dat is geen enkel probleem.

Och mannetje ziek? Wat scheelt eraan? Welke groep sta je voor eigenlijk? Mijn man zit ook in het onderwijs, hij staat voor groep 8, hij heeft hierin veel fun.

Jij langer wachten voordat je zwanger bent??? Volgens mij was je na iedere mk toch zo weer zwanger, dus waarom zou je nu langer moeten wachten? Maakt ook niet uit, we zien het allemaal wel. Het zou wel leuk zijn als we gelijk op gaan, maar nog belangrijker is dat het gezond is en goed blijft gaan.

Geniet een beetje van je vrije dag en tot gauw! Liefs Lientje

Hey Jen,

Druk meis? Baal een beetje...gezeur van m'n schoonma, een verrassing die niet door ging en toch wel gespannen rondom de naderende NOD. Ik heb vd week nog getest en deze was negatief, ik was benieuwd of er nog hcg aanwezig was, maar gelukkig niet.

Hoe is ie nu met je mannetje? Hopelijk zijn alle ziekte kiemen weer uit het huis.

Liefs Lientje

Hoi hoi,

Inderdaad druk, ook nog 2 dagen behoorlijk ziek geweest, ben gelukkig weer beter, mannen gelukkig ook weer beter en vandaag weer 12 uur gewerkt ;) ben nu behoorlijk moe. Balen dat je test negatief was (tenminste, aan de ene kant fijn om te weten dat je geen HCG meer in je lijf hebt van de mk, aan de andere kant jammer dat je niet alweer opnieuw zwanger bent).
Hier zijn duidelijk de ei dagen weer aangebroken, de 28ste mn NOD, vind het nu alweer spannend, tweede ronde na de mk. Dus druk aan de slag hier.

Hoe is het bij jou???

Liefs Jen

Hoi Jen,

Blij weer wat van je te horen! Balen ja dat je ziek was, dus nu zijn idd de ziektekiemen uit het huis. Ons mannetje heeft nu iets, ik weet alleen niet wat precies, hij is gewoon snel van slag. Weet niet, we houden het in de gaten.

Nee, als ik al zwanger zou raken dan kon ik toen nog niet een positieve test in handen houden. Mijn nod is vanaf maandag, maar ja, kan ook nog 2 weken duren dan ivm de mk.

Ik ben moe, moe, moe...herken jij dat? Had ook al een topic geopend. Ik krabbelde langzaam op, maar nu is het weer helemaal mis. Ik wil verder, wil weer energie in m'n lijf voelen.

Heel veel klusplezier!!! Wel van blijven genieten he? Dat is ons motto, alleen fun, geen gestress dat werkt toch niet bij ons.

Fijn weekend, dat heb je wel verdiend (12 uur...)!!!

Liefs Lientje

Hoi lientje,

Ik ben nu nog steeds bij vlagen heel erg moe. Bij mij werd het pas minder na mn eerste menstruatie na de curretage (5,5 week later dus)tot die tijd liep ik echt als een dwijl door het huis.
Balen dat die van jou nu iets heeft :( naja, dan hebben ze het maar gehad. Hier zijn we allemaal weer opgeknapt.

Dus inderdaad aan het vrijen, en inderdaad ik ga niet geforceerd omdat het moet, daar heb je helemaal niks aan.

Ik zal morgen wat langer schrijven, maar krijg straks 4 man te eten, dus ik ga meer is allerlei hapjes maken (we eten met 3 kinders (5,2 en bijna 1 en 4 volwassenen en vegetarisch) allemaal compleet andere smaak, dus ik maak allemaal kleine hapjes, spinazi feta flapjes, pompoen kroketjes, broodjes geitenkaas met honing, rosti, lekkere salade. van alles wat!! dus ik ga

DOEG!!!

Hoi Jen,

Klinkt allemaal erg lekker wat je had klaar gemaakt, mmm! Volgens mij ben je een keukenprinses, als ik dat zo hoor. Was het geslaagd?

Gisteren naar een bbq van vrienden geweest. Ik zag er een beetje tegenop, verwachtte heel veel mensen, maar dat was niet zo. Het was gelukkig erg gezellig en onze kleine man vermaakte zich prima. Allemaal speelgoed wat ie thuis niet heeft, dus een paradijs voor hem!!!
Maar ja, gister wrs veel energie verbruikt en helaas vandaag niet te gebruiken. Dat is dan weer minder!

Vandaag is m'n NOD, maar ik voel nog niks en er is ook nog niks te bekennen, maar voor hetzelfde geldt duurt dat nog 2 weken.

Ik ga stoppen, want volgens mij wordt er iemand wakker...

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan