Hoi grote broer,
Voor ons ik ook ons zoontje een groot steunpunt. Die van jou is ook pas 1,5 grappig dat we allebei snel weer voor een tweede gegaan zijn. Ik was 4 maanden na mn keizersnede alweer zwanger!
Ik heb veel zin in een nieuwe zwangerschap, maar hoop dat de eerste 3 maanden dan heeeeeeeel snel gaan, gelukkig krijg ik vanaf 6 weken iedere 2 weken een echo, dus dat neemt dan al een deel van de onzekerheid weg, maar toch! Spanning alom.
Wij hebben het ook gedeeld met de meeste mensen.
Zeker vrienden en familie weten het. Er zijn eerlijk gezegd maar weinig mensen die het niet weten.
De eerste keer was bij mij een spontane miskraam maar omdat ik nog 2 weken lang ongelofelijk veel bloed verloor werd het bij mij ook een spedcurretage en dat heeft mn baas toen maar meteen aan al mn collega's verteld, 2 dagen later was ik alweer aan t werk. toen kreeg ik er continu vragen over, daar was ik niet zo blij mee, maar nu heb ik op mn werk verteld dat we een aantal maanden rust moeten houden, dat hoeft helemaal niet en we zijn ook alweer bezig, maar dan komt niemand met de vraag van ben je alweer zwanger. Dat voelt voor mij een stuk rustiger.
Ik zie ook erg op tegen de uitgerekende datum van de eerste mk, dat is namelijk op mn verjaardag over 2,5 maand. Ik hoop stiekum dat ik dan al wel weer zwanger ben, dat zou wel heeeeeeel mooi zijn.
Wanneer heb jij je NOD?? Ik op 28 september weer, maar omdat we de 26ste een groot feest geven voor mn zoontjes eerste verjaardag wil ik die dag al een test gaan doen, dan weet ik of ik een wijntje kan drinken!
Liefs Jen