wie kom mij versterken??

Hallo

Ik als nieuwe hier kom ook de juli mama's versterken ik ben 5 juli uitgerekend van ons 2de kindje vind het wel heeeel erg spannend weer ben ( net als bij de eerste ) steeds aan het kijken of ik toch niet ongesteld ben hahaha maar goed ik ben hartstikke zwanger vanmorgen getest en nog voordat de controle streep er helemaal was stond de test streep er al.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap en leuk om lekker met elkaar te kletsen.

liefs gnenna

Gnenna,

Gefeliciteerd!!! Wat super!

Spannend allemaal weer he! Welkom hier, ik ben benieuwd hoeveel meiden zullen volgen en of ik het dan nog kan volgen, hihi!

Toevallig dat je dochtertje net zo oud is als Sanne.

Liefs grotebroer

Gnenna heb jij in je vorige zwangerschap ook mee geklest hier????

Ik ga zo de verloskundige bellen kijken wat hun zeggen.Sanne krijgt nu meer last van de blaasjes maar het moet binnen 10 dagen vanzelf overgaan.

laat jullie het nog weten wat ze zeggen

Mama van Sanne,

Wat een opluchting! Ik hoop dat Sanne snel weer opknapt.

Ik heb vanochtend ook de vk gebeld en heb een afspraak staan...maandag 15 november...

Ik ben dan 7 weken en hij wilde me dan idd graag zien. Spannend hoor!!!

Liefs Lientje

Hallo meiden

ik heb mijn vorige zwangerschap i.dd ook wel eens gekletst op het forum.
Fijn dat het voor jou geen kwaad kan mama van Sanne.
Ik ga als ik 6 weken ben de verloskundige bellen dus heb nog een weekje te gaan alles op t gemakje.
Voelen jullie je nog helemaal goed??

liefs

Lientje Spannend he zn afspraak ik kan niet met 7 wkn ivm mijn werk dus heb een afspraak voor 26 nov ben dan 8 wkn.

Gnenna Ja voel me nog goed GELUKKIG!!!!
Ik heb ook mee geklest en hete toen Wijnie!!!

Fijne avond

Terug
Bovenaan