wie kom mij versterken??

ik ben ook zo moe gisteren al om half 10 gaan slapen hahahaha.
vandaag ga ik naar mijn vriendin dus dat vroeg in bed zal er wel niet van komen.
Nog een paar dagen werken en dan weer lekker vrij.
Ik vind het zo lang duren voor dat we de echo hebben de dagen sluipen voorbij!!!!!

Gnenna beterschap voor je meisie

Grotebroer hoe laat is hij wakker Sanne tussen half 8 ,8 uur

Het is wat die zwangere mama's en hun ukjes, ik hoop dat iedereen snel weer met een blij snoetje rondloopt!!!

Ik heb vanaf vandaag weer een reeks van 5 dagen en ben zo moeeee... Zo logisch, maar soms wel lastig. Vanavond was ik in gesprek met een bewoner en had het gevoel dat m'n ogen bijna dicht vielen, wat erg!

Ons mannetje wordt nu al een aantal nachten tussen 3 en 5 en is daarna rond 6 uur/half7 wakker. Terwijl hij een aantal weken/maanden weet het niet zo goed meer, nog gerust tot half 9/9uur/half 10 sliep. Het is gedaan met die luxe, helaas!

Nou meiden, ik ga stoppen, buikje is een betje gevoelig, maar zal wel door de lange dag komen, hoop ik! Vanmorgen mee naar de psz geweest, lampionnetjes in elkaar zetten voor alle kids, erg leuk om te doen!

Goed weekend! Liefs Lientje

Pffff, weer een werkdag voorbij nog 3 te gaan... Moet er weer even aan wennen aan het moe zijn, raar maar waar lijk al een klein bolletje te krijgen... Dat kan helemaal niet, zwangerschap van ons mannetje was er met week 20 nog amper wat te zien, hihi!

Krijg hierdoor wel meer vertrouwen, voelt wel goed, maar wil de blijdschap nog niet helemaal toe laten, ben een beetje bang voor de klapper.

Liefs grotebroer

Kan dat goed begrijpen hoor ik denk ook nog iedere dag als het maar goed blijft gaan.
Mijn buik groeit naar mijn idee ook harder nu kan s avonds echt niet meer met een dichte broek op de bank zitten.
Onze dochter word ook steeds wakker s nachts en van vrienden hoor ik het ook misschien heeft het te maken met de tijd die veranderd is???
Morgen ga ik de verloskundige bellen spannend hoor en morgen maar eens bespreken wanneer we de ouders het gaan vertellen.

liefs

Ha Dames onverwacht vandaag lekker vrij en Sanne was logeren dus nu lekker uitgeslapen.
Gisteren ochtend voelde ik de misselijkheid weer opkomen maar gelukkig bleef het bij het gevoel en vanmorgen ook.
Hopelijk blijft dit zo en zal ik dit keer niet zo ziek zinj maar ja we zullen het moeten af wachten.
dames een hele fijne zondag

Even een vraagje...beetje raar vraagje...

Ik kan heel moeilijk naar de wc, daar heb ik sowieso al wat moeite mee, maar nu helemaal. (De ontlasting) Ik ben even kwijt wat ik wel en niet mocht, mag ik bijvoorbeeld roosvicee laxo hebben?

Pffff, ik ben vanochtend al 3x naar de wc geweest, maar het lukt gewoon niet...

Liefs een ongemakkelijke Lientje

Ha Lientje,

Volgens mij kun je het gewoon nemen hoor want als je borstvoeding geeft mag je het ook hebben.
Ik heb de vorige zwangerschap lactilose gebruikt.
Gelukkig nog geen last van vertopping!!!!
Vanmorgen moest ik bijna overgeven dus het begint nu al eerder dan bij mijn dochter.
de heledag een beetje misselij BAH maar ach niks aan te doen hopelijk dit keer niet zo lang

Terug
Bovenaan