wie kom mij versterken??

Ik ben super benieuwd!!! Voel me verder goed, geen rare kwalen. Ik ben er vrij rustig onder, ik kan nog niet genieten, ik wil niet teleurgesteld worden.

Ik hoop na het bezoek aan de vk, meer vertrouwen te hebben. Ik weet gewoon zeker dat deze vk er op een goede manier mee omgaat en dat hij er alles aan zal doen om ons gerust te stellen of juist duidelijkheid te geven. Hij kent de geschiedenis.

Ik ben nog niet zo lang thuis en nu moe, moe, moe, dus ik ga stoppen meiden!

Spannend hoor die eerste echo ik ben eigenlijk nog niet zo heel veel bezig met het zwanger zijn ik vind het een klein beetje eng nog ben vandaag 5 weken dus nog zo pril als ik wat verder ben zal het idee ook meer gaan wennen denk ik.
Hebben jullie het de ouders al verteld wij zitten heel erg te denken wanneer we dat eens willen gaan doen.

liefs

Hoi meiden,

Super druk gehad, dus nu weer even tijd om hier te zijn. Eigenlijk niet heel veel bijzonders te vertellen.

Collega van mijn man vertelde maandag dat ze 9 weken zwanger was, hij moest zich wel inhouden, hihi! Zij heeft al heel lang de wens, heeft een meerdere miskramen gehad, waaronder 1 van een tweeling.

Ons mannetje had het maandagmorgen nog over een broertje, hij is hier heel stellend in, dus ik hoop het voor hem, hihi!

Liefs grotebroer

Gnenna,
Lastig he? Om daar keuzes in te maken.

Wij hebben het nu wel een beetje in ons hoofd, maar het kan ook heel anders lopen.

Volg je gevoel! Liefs grotebroer

Ha Grotebroer Ja het gaat al beter met haar ze heeft niet veel last van de blaasje sGelukkig!!!!!!

Verder druk met werken kom af entoe binnen wippen ben volgende week weer 9 dagen vrij en heb dan meer tijd en zal minder moe zijn!!

Blij om te horen dat het beter gaat met Sanne, zieke kindjes is gewoon naar!

Ons mannetje is de laatste weken zo vroeg wakker. Toen meneer tussen de middag eindelijk op bed lag, vielen mijn ogen bijna dicht, dus ook maar even naar boven. Ik heb anderhalf uur geslapen!!! Hoezo zwanger? Hihi!

Hoi meiden

Onze dame ligt nog lekker te slapen na een lange vermoeiende nacht, arme kind is weer ziek 2 weken geleden griep gehad nu weer pffff.
Gelukkig slaapt ze tussen de middag ook nog kan ik tenminste ook even bijkomen ben ook erg moe merk ik had ik bij mijn dochter toen niet.
Fijn dat het met Sanne ook beter gaat.
Ik heb het echt getroffen met mijn werk ik werk altijd na schooltijd ( geef typeles ) en ben vaak van 3 tot half zes soms half zeven van huis dus valt wel mee, mag niet klagen dan toch.
Hoe gaat het bij jullie?

liefs

Terug
Bovenaan