wie komt er gezellig bij???

Hai meiden

Ben ik nog de enige die in juli uitgerekend is of ??? zou wel gezellig zijn als de meiden die in juli uitgerekend zijn hier gezellig bij komen:)
Kunnen we onderling dingen uitwisselen etc:)

ik zie jullie graag bij juli 2015 mama's :)

liefs
 
Hey, ik ben vooralsnog niet uitgerekend in juli maar eind juni. Voor t geval de kleine wat langer blijft zitten kom ik graag hier buurten;-)
 
Hey, gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst!! Ja t is mijn eerste:) en bij jou?Hoe voel je je?
Ik mag echt niet klagen: ben vooral heel erg moe. Ik heb een beetje last van mijn onderrug en een raar gevoel in mijn hoofd (welliswaar continu maar licht misselijk/ hoofdpijn/ dizzy), ik slaap nu licht, word ineens s nachts wakker en kom dan niet altijd meer goed in slaap maar verder.....geen gespuug, dingen die ik ineens niet meer lust of ineens erg vind stinken:) hopelijk valt t bij jou ook mee. Doe jij toevallig ook mee aan moeders voor moeders?
 
He meiden Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook ik ben in juli 2015 uitgerekend :)
Ik heb rond 5.5 wk een bloeding gehad en was heel bang voor een miskraam omdat er ook stolsels aanwezig waren! De verloskundige ging ook uit van een miskraam en moest een week later terug komen voor een echo om te kijken of ik helemaal schoon was. Maar TADAAAA daar zat mijn kleine gup hoor! Heerlijk veilig in mijn baarmoeder:) Wat blijkt ik was zwanger van een tweeling! 1 vd 2 verloren en 1 nog veilig bij mij :)As donderdag heb ik mijn 10 wk ech dus het is wel spannend! Maar ik heb er een heel goed gevoel over!
Voel me zwanger, moe misselijk en ruik beter dan mijn hondjes haha!
Dus ff duimen dat as donderdag ook alles goed is dan kan t genieten echt gaan beginnen!
Hoe gaat het met jullie?? Hebben jullie ook van die onwijze dromen snachts??
Groetjes!
 
He meiden er is maar weinig drukte hier!Ik heb in iedergeval gister mijn echo gehad en alles was goed! Zo gaaf om die kleine al te zien bewegen in mijn buik! Ik ben uitgerekend op 13.07.2015! Dus was afgelopen maandag 10 weken! Helemaal toppie :) Ik hoop dat t met jullie ook goed gaat??
Gr !
 
Ik had dit berichtje al ff klaarstaan maar kreeg een errormelding.... in de herkansing dus. Hè gebruiker 578757 dat is dan toch ff schrikken en een teleurstelling geweest denk ik ook al wist je niet eerder dat je een tweeling droeg. Super fijn dat gisteren alles goed was! Nu genieten:)
Ik ben hier niet heel actief omdat ik natuurlijk eigenlijk in juni hoor en dat is een heel actieve club! Evt kun je dus overwegen om je daarbij te voegen of bij de aug club.

Wij hadden deze wk de best mogelijke uitslagen op de combitest dus daar waren we heel blij mee!! Fijn wkend!

 
hallo dames,
ik heb 16 december de eerste echo gehad. onze kleine wordt verwacht op 10 juli 2015.het is zeker prachtig om het zo te zien op de echo, zo bewegelijk maar nog zo klein.
iedereen een fijne zondag en tot later
 
Terug
Bovenaan