wie komt er gezellig bij???

Hallo meiden!
Ik ben ook in juli uitgerekend, de 21e. Het is mijn eerste zwangerschap, inmiddels 2 echo's gehad. De eerste met 6,5 week en vorige week met 10 weken... Wat een wonder om de baby te zien bewegen en het hartje te horen!!!!

Leuk om ook van jullie vorderingen op de hoogte te blijven.

Groetjes!
 
Hi dames!

Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger van de 1ste en uitgerekend op 21 juli 2015 :))

Gister de nekplooi meting gehad en die was prima 1,3. Alleen mijn bloedwaardes zijn erg laag waardoor ze uitkwamen op een kans van 1:96 voor trisomie 18

Dinsdag naar de gynaecoloog voor de nipt test. Heeft iemand hier al ervaring mee? Een heel erg spannende en vooral onzeker tijd dus.

Maar onze kleine prul is zooo mooi, zou stiekem uren kunnen staren naar de echo foto's ;-)

Groetjes

 
Hai dames,
Ik ben 10 juli uitgerekend :) van onze eerste!
Lang op moeten wachten, maar plotseling bleek mijn droom waarheid.
Inmiddels al 4 echo's achter de rug. De nekplooimeting was niet in orde: 3,7 dus met spoed naar AMC. De vlokkentest was in orde..... Thank god!! Nu maar hopen dat alles goed gaat.
Groetjes!
 
Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben op 17 juli uitgerekend. Deze week dus de 14e week. Ben zwanger van ons eerste kindje. Echt voor ons een kadootje na 5 jaar mm nu een spontane zwangerschap.

Ik heb weinig klachten. Alleen moe moe. En geen zin in avond eten (warm).

Wij hebben een combinatietest gehad en deze was goed.

 
WoW zeg...... dan is t inderdaad echt een kadootje...daar mòet ik gewoon echt ff op reageren: gefeliciteerd!!!
Ook nog voor de andere nieuwe mamas hier:)
 
Bedankt vitanova79.

We kunnen het ook nog steeds niet geloven. Alle echo's zijn het bewijs. Volgende week weer controle.
 
Allemaal gefeliciteerd.
Ik ben nieuw hier.
Maar ook zwanger van de eerste, 24 juli uitgerekend, morgen 13 weken.
Vorige week echo gehad, hoe bijzonder, prachtig. Alles goed en combinatie test ook goed.
Nu lekker genieten
 
Terug
Bovenaan