wie komt er gezellig bij???

Hallo Dames,
Ik ben 2 juli uitgerekend :)
Controle bij de VK was weer goed! Kleine groeit goed en is een drukke.Hebben jullie de kleine al gevoeld?
 
Welkom gebruikee967488 en Jilleke, en gefeliciteerd!
Jilleke dan loop ik een weekje voor op jou (ik kom hier af en toe buurten;-)). Sinds de afgelopen week ben ik er pas echt van overtuigd dat ik de kleine voel maar achteraf gezien heb ik de kleine al wel eerder gevoeld. Ik heb volgende wk di de 20wk echo. Hopelijk is alles goed. Wanneer heb jij de 20 wk echo?
 
Hallo Meiden ;)
Gefeliciteerd allemaal!!
Zelf ben ik 21 juli uitgerekend van ons 2e kindje.Zijn er nog meer meiden zwanger van de 2e?
Zo te lezen zijn de eerste 20 weken echo's al geweest,Wat alles goed op de echo? en willen jullie het geslacht vande kleine weten?
Allemaal een hele fijne zwangerschap!! ;)
Groetjes!!
 
Gefeliciteerd mama van Sterre. En welkom.

Wij hebben eind febr onze 20 wk echo. Ik wil het niet weten en mijn man wel. Dus we zitten nog een beetje in discussie.

Hoe gaat het met de rest?
 
Hallo iedereen,
Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik kom bij jullie aansluiten. :)
6 juli ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. Superspannend! Bij mij gaat alles goed, echt nauwelijks klachten gehad. Hoe zit het met jullie, zijn jullie buiken al erg gegroeid? De mijne begint nu een beetje.
Geniet er allemaal van! Succes met alle 20 weken echo's die binnenkort waarschijnlijk komen. De mijne is over anderhalf week.
Groetjes
 
Hey dames,

Ten eerst allemaal gefeliciteerd!

Ik ben 8 juli uitgerekend van onze 1e. Na 2 keer een miskraam gehad te hebben was het in het begin wel allemaal erg spannend. Tot nu toe is de kleine helemaal gezond, 20 feb de 20-weken echo.

Groetjes
 
Hoi Allemaal!
Gefeliciteerd met de zomerbaby's!
Ik zit op het randje: 31-7-2015! :)
Spannend! Ik ben zwanger van mijn eerste kindje.
Groetjes M
 
Terug
Bovenaan