Wie komt me hier gezelschap houden?

Mijn hummel bewoog ook zo enorm! Ik vond dat echt een positief teken. Later was hummel gelukkig wat rustiger, konden we foto's maken :)Weten jullie of ik zo foto's krijg van die nekplooimeting?
Ach, het is over een paar uur, dan kom ik er vanzelf achter :)
 
De nekplooiecho was goed, niet verdikt, hummel bewoog weer druk en ontwikkelt goed. De uitslag daarvan is alleen nog niet gecombineerd met mijn bloeduitslag. Ik had een verkeerd bloedafname form. gekregen en nu doen de instanties moeilijk om mijn uitslag naar de juiste instantie te krijgen, geneuzel met vergoedingen... :s
Mogelijk krijg ik morgen de uitslag, anders toch pas volgende week. VK praktijk gaat het voor de toekomst wel oplossen mag ik hopen. Ze zijn nu al de ele week aan het bellen om alles in goede banen te leiden :sIk maak me er niet al te druk om. Hoe dan ook, als ik een verhoogde kans heb, wat met mijn 38 jaar sowieso zo is, wordt de NIPT test (ca. € 700,-) sinds april dit jaar vergoed door het ziekenfonds. En eigenlijk lijkt me het nog prettiger om zo'n uitgebreide test te krijgen, die geen kans geeft op een miskraam. Dus ik ben blij met elke uitslag (tenzij 100% kans op afwijkingen natuurlijk). De nekplooi was 1,6 mm en met 3,5 mm is deze verdikt :)Ik heb foto's gekregen en zelf met mijn mobiel gefilmd. Veel VK weten niet hoe ze info op de USB krijgen... :s

Hoe is het met jullie?
 
Terug
Bovenaan