Wie komt me hier gezelschap houden?

Hey meiden,
Hoe is t met jullie? Ik keek hier nu weer voor t eerst en zie dat t wat stil is;-)
Ik las net mijn eigen berichtje terug en zou t vervelend vinden als ik iemand hier voor t hoofd gestoten heb met mijn opmerking over de natuur..... ik hoop dat jullie begrijpen dat ik t verlies met deze redenering probeerde te relativeren, dit verloren kleine leventje zit voor altijd in mijn hoofd en hart:)
Ik kan t vast niet laten hier toch nog af en toe te luistervinken en ik hoop dat hier gauw veel positieve berichtjes onder mogen komen.

Groetjes!
 
Hoi allemaal,

ben tijdje afwezig geweest, druk druk druk :-S
Vitanova, wat vervelend voor je! Hoop dat het snel weer raak is en dat het dan tot een goed einde zal leiden! De natuur kan zo wreed zijn..
Ik volgende week donderdag de termijn echo (die bij de verloskundige gaf al een druk kloppend hartje aan, maar het kan maar zo over zijn..). Heb eigenlijk niet ergens last van, behalve dat ik MOE ben! Nu ook maar even een dutje doen, veel te warm ook voor iets anders ;-)

Succes en sterkte allemaal!

Liefs,
 
Afgelopen donderdag een testje gedaan en zwanger van ons 4e kindje. Ben nu volgens de berekeningen in mijn 6e week. Gelukkig net als in mijn vorige zwangerschappen niet misselijk. Alleen gevoelige borsten en moe.
 
@Riekje81, dankjewel voor je lieve woorden.Tja,... die moeheid....herkenbaar:) het ontzettend warme weer helpt dan ook niet echt!;-)
maar wat fijn dat je het hartje al hebt gezien! Je bent reëel en daar is niets mis mee maar hopelijk kun je daarnaast vooral genieten van t wondertje dat zich nu in je buik ontwikkelt. Succes met t wachten op de termijn echo
 
Vanmiddag de termijn echo gehad: datum naar 22/02 bijgesteld. Druk bewegend kindje gezien met alle armen en benen eraan :)
Hoe lang wachten jullie voordat je het aan iedereen vertelt? Tot na week 12? Aan de ene kant wil ik het graag vertellen, maar zeker op mn werk ben ik er nog niet zeker van. Wat doen jullie?
 
Hoi allemaal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik mag me ook aanmelden :) heb net een echo gehad.
Dinsdag 10 februari uitgerekend van ons 2e kindje!
 
Terug
Bovenaan