Wie komt me hier gezelschap houden?

Ikke! Ik ben uitgerekend in februari 2015. De precieze datum weet ik nog niet want heb nog geen echo gehad. Die krijg ik op 13 juni.
Het is ons eerste zwangerschap dus alles is nieuw en spannend.
Ohja Ik ben 31 jaar oud.
 
Ha, gezellig !!! .... welkom gebruiker 126835 en gefeliciteerd!:)Misschien kun je je profielnaam nog even veranderen, dat praat wat makkelijker, zeker als er straks nog andere meiden bij komen. Ik ontdekte vlak voor mijn vakantie dat ik zwanger was. Ik durfde het amper te geloven:). Ik moet nu dus eerst nog achter een afspraak voor een eerste echo aan.
 
Morgen nod. Net heel licht positief getest. We gooien er morgen nog maar een testje tegenaan ( of 5) ze liggen er toch. Dit wordt mijn 6e zwangerschap. Heb 2 jongens, de andere keren ging het mis.
 
Hey Supertje, ik had een paar berichtjes gemist zie ik... hoe gaat het nu? ik wil je hier graag verwelkomen maar begrijp ik het goed dat je slecht nieuws had? :-(
 
Helaas donderdag ongesteld geworden. Had me erg toch erg op verheugd en heber ook wel even flink om gehuild. Ik testte met de ene wel positief, andere weer niet. Jullie lekker gaan genieten en ik hoop na de kijkoperatie ook te mogen volgen bij een andere mamaclub.
 
Terug
Bovenaan