wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Het lijkt mij leuk en gezellig om te kletsen met meiden die ook in januari een kindje krijgen.
Ik ben 28 en mijn man is 30. Wij verwachten ons eerste kindje in januari. Wij zijn helemaal in de wolken en ik wil hier graag lekker over kunnen kletsen met andere meiden.

Groetjes Jessica

Hoi,

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger! We hebben al een prachtige zoon van 15 maanden (Thijs).
Na 1,5 week overtijd te zijn heb ik toch even een test gehaald, en.... Zwanger! Het was totaal onverwacht, maar we zijn heel erg dankbaar en blij!

Geniet er lekker van he! Ik heb al een lekker tompoes gehaald om het te vieren ;-)

Annet

Hallo,
Ook wij verwachten in januari ons eerste kindje. 1 januari ben ik uitgerekend. Ik ben zelf bijna 26 en mijn man is 28. Wanneer heb jij je eerste echo? Ik 26 mei, ik kan niet wachten.
Heb gelukkig niet veel last van kwaaltjes en jij?
Groetjes

Hallo,
Ja, ook wij verwachten ons 1e kindje in januari 2009! Ben op 4 januari uitgerekend.
Nu 5 weken en 1 dag. Vorige week zondag heb ik positief getest, was toen 3 dagen over tijd.
Ik heb nergens last van en dat maakt me wel aan het twijfelen of ik wel echt zwanger ben!! Kennen jullie dat?
Vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld. Ik heb pas op 16 juni mijn 1e echo. Het was normaal om dat in de 11e week te doen. Krijg nog info opgestuurd, als je een combinatietest wil moet het wel in de 9e week zei ze. Weet nog niet of ik dat wil. Wat zijn de voor- en nadelen daarvan?
Wel spannend allemaal hoor!
Groetjes Laura

Hoi,

ook wij verwachten een kindje in januari. Wanneer ik precies uitgerekend ben weet ik nog niet zeker, tussen 4 en 7 januari in ieder geval.

Het is nog wel vreemd hoor!!! Was in 1 keer raak en moeten echt nog aan het idee wennen. Vooral m'n vriend, die kan het nog niet geloven. We zijn nog niet bij de huisarts geweest, dat gaan we van de week doen. Pas als de huisarts het bevestigt gaat hij het geloven. Schattig hoor!

Ik ben 28 en hij is 34. Het is ons eerste kindje en heel spannend allemaal. Gelukkig voel ik me redelijk. Heb wel heel veel pijn in m'n borsten, snel moe en enorm neusverkouden!

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Oh ja, ik ben 33 jaar en mijn man is 32 jaar.
Koetjeukkel, ik las op een ander forum dat de 1e dag van je laatste ogs 30  maart was, bij mij ook! Volgens de kalender op deze site ben ik dan 4 januari uitgerekend.

Hallo allemaal,

Ik wil wel meekletsen. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Volgens de rekenmachine op deze site ben ik 2 januari uitgerekend. Ben nu 36 en zwanger van de tweede. Zoon is nu 6.
Vind het nu wel veel spannender, ook omdat er nu veel meer mogelijkheden tot testen zijn (zeker als je 36 bent). Zie hier wel tegen op hoor. 1e zwangerschap echo gehad en verder nergens meer over nagedacht. Ging er gewoon vanuit dat het goed zou zijn.

Afwachten maar..

Groetjes

Hoi

@75laura
wat grappig dezelfde datum! Maar heeft de uitgerekende datum ook te maken met het aantal dagen van je cyclus? Ik ben nl na het stoppen van de pil 2x ongesteld geweest, 1x 34 dagen en 1x 31 dagen. Of is het gewoon een "standaard" rekenprogramma?

Ben benieuwd hoe de zwangerschap gaat verlopen!

Groetjes!

Terug
Bovenaan