wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo allemaal,
De berekeningen die ik heb ingevuld geven steeds als uitgerekende datum aan, precies 40 weken na de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus bij mij: donderdag 27 maart is eerste dag, 40 weken later donderdag 1 januari uitgeteld.
Ik vind het ook raar dat ik nog (bijna) niks voel. Wel wat gevoelige borsten, maar niet echt misselijk ofzo. Spannend allemaal hoor. Ik heb de dag nadat ik het week de verloskundigenpraktijk gebeld en die hebben me gevraagd 26 mei te komen (8,5 weken) en dan krijg ik ook al een echo. Iemand nog meer zo vroeg al?
Groetjes

Hallo,

Wat een boel reacties al leuk.Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Bij ons was het ook sneller raak dan verwacht namelijk bij de tweede ronde. Dit hadden wij nooit verwacht met de achtergrond in de familie. Wij boffen gewoon verschikkelijk.
Mijn man moet ook nog wel wennen aan het idee. Hij had zoiets van wat als de test niet klopt. Dus hebben ik twee dagen later nog een test gedaan en daar kwam dezelfde uitslag uit.
Vrijdag ga ik naar de huisarts voor informatie en gaat ze bereken wanneer ik uitgerekend ben. Volgens berekeningen op internet ben ik uitgerekend op 9 januari (1 dag na mijn eigen verjaardag).

groetjes Jessica

Hey Allemaal,

Ik ben janneke, en nu 5,5 week zwanger van de tweede, volgens de berekingen ben ik 2 januari uitgerekend, ons zoontje word bijna 1 jr. Waarschijnlijk word ik een decembermoeder omdat de gyn. na de vorige keer heeft gezegd dat het waarschijnlijk een geplande keizersnede gaat worden, vanavond naar de huisarts en dan maaken we gelijk een afspraak voor een echo, ik vind het net zoals de vorige keer wel spannend weer allemaal.
Heb de normale kwaaltjes, erg moe, misselijk, en zere borsten.
Allemaal van Harte gefeliciteerd!!! en geniet ervan!

Groetjes Janneke

Hallo,

Wat leuk zo'n forum! Gefeliciteerd allemaal.
Ik ben 29 jaar en vandaag 6 weken zwanger, uitgerekend 30 december, maar denk zelf dat het januari wordt, want ik had een onregelmatige cyclus. 26 mei heb ik 1e afspraak bij de verloskundige, het is ons 1e kindje dus we vinden het heel spannend allemaal. Ik kon het na de zwangerschapstest niet geloven, dus heb er nog 1 gedaan  
Ik ben tot nu toe nog niet misselijk, heb wel last van krampen (darmen), maar heb gelezen dat dat er ook bij kan horen.

groetjes

Hoi allemaal,

Vandaag een test gedaan en ben zwanger!! Volgens deze site komt ons kindje rond 12 januari. Ik kan het nog niet echt geloven. Morgen hoop ik naar de huisarts te kunnen en als de test daar ook positief is dan geloof ik het misschien :)
Ik ben heel erg bang dat ik toch nog ongesteld ga worden, dat mijn lichaam het afstoot ofzo.... Kennen jullie deze angst?

Ik ben trouwens 29 en mijn vriend is 27. Dit is ons eerste kindje! Super spannend allemaal dus!
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en het lijkt me fijn en gezellig  om ervaringen uit te kunnen wisselen via dit forum.
Groetjes Kakaya.

Hallo allemaal,
Omdat ik toch nog wel twijfelde heb ik gister nog een keer een test gedaan, en die was (uiteraard ) weer positief!
Ik voel mijn borsten nu wel. Zat vandaag op mijn werk en af en toe voelde ik ze zo jeuken dat ik zin kreeg om ze te krabben.....
Vandaag kreeg ik met de post allemaal info van de verloskundige. Waar je allemaal al niet aan moet denken en de vragen die je moet beantwoorden. Sommige dingen moet ik mijn ouders vragen, maar dat wil ik helemaal nog niet! Het is nu nog eventjes ons geheim.
Wanneer zijn jullie van plan het te vertellen? Wij zijn van plan rond de 3 maanden na de echo en 1e bezoek verloskundige (11e en 12e week). Maar als ik nu mijn borsten zie en mijn buik die toch iets dikker is dan normaal, weet ik niet of ik het zo lang verborgen kan houden. Nu al het gevoel dat iedereen iets aan mij kan zien .
Nou laten we maar genieten van onze zwangerschap en elkaar op de hoogte houden van onze kwaaltjes en hoogtepunten natuurlijk!
Groetjes Laura

Hallo,

Wij willen het met moederdag aan onze ouders vertellen en denk ook daarna aan broer en zussen. Stel er zou nog iets mis gaan, dan vind ik het fijn om met hen erover te kunnen praten. Een goede vriendin wist het al gelijk, zij wist als enige dat ik met de pil al een tijd gestopt was. De rest willen we het pas vertellen als we de 1e echo gehad hebben. Kakaya die angst had ik eerst ook en zeker omdat ik overal las dat je kwaaltjes krijgt (gevoelige borsten, misselijk etc) en ik dat niet heb ben ik pas helemaal gerust na de 1e echo.

groetjes

Hallo allemaal,

nou donderdagochtend naar de huisarts. Dan pas ga ik het echt geloven hoor. Heb geloof ik al 8 testen erdoor gegooid en allemaal positief. En nog geloof ik het niet helemaal. Wel als ik mijn borsten voel hoor........auauau......

Ben benieuwd of we bij de huisarts ook nog zoveel vragen moeten beantwoorden zoals jij bij de verloskundige Laura. Wij kunnen gewoon bij onze huisarts blijven, aangezien die ook bevallingen doet. Vind ik zelf wel heel prettig. Of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen weet ik eigenlijk nog niet, maar ik hoop daar nog een maand of wat over na te kunnen denken.

Als wij donderdag bij de huisarts geweest zijn, dan gaan we het gelijk aan de moeder van m'n vriend vertellen. Tweede pinksterdag wil ik het mijn moeder vertellen en dan ook gelijk op mijn werk, aangezien dit noodzakelijk vwb de werkzaamheden. Dan gaan we het rustig aan aan de rest van de familie en vrienden vertellen.

Ik heb dat ook hoor Laura, dat je het idee hebt dat iedereen het al kan zien aan je. Mijn broek om m'n werk zit zo strak, das niet normaal. En ik pas bijna niet meer in mijn beha's. Als de borsten nog groter worden tijdens de zwangerschap dan zijn het driedubbele watermeloenen.......

Voor de rest nog steeds niet veel last. Rommelige darmen en krampen herken ik ook Jadeje. Wij vinden het ook allemaal heel erg spannend.

Elke keer als ik naar de wc ga, kijk ik toch even in m'n onderbroek (sorry vies praatje) of er geen ongesteldheid gekomen is. Ik ben ook zo bang dat het fout zou gaan, dus deze angst deel ik helemaal met je Kakaya!

Heel leuk om op deze manier ervaringen te delen op dit forum!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan