wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo allemaal!

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Het lijkt mij leuk om met jullie mee te kletsen. Ik ben zelf nu 9 wkn en 3 dgn zwanger van de tweede. We hebben al een super dochter van bijna 3 jaar.
Vanmiddag krijg ik mijn eerste echo. Ik vind het heel spannend, want voor onze dochter had ik een leeg vruchtzakje...Dus die 1e echo's blijven voor ons spannend.
Ik voel me verder goed, dus het zal ook wel goed zitten.

Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap en hopelijk zullen we allemaal nog veel mooie dingen mogen delen,

Liefs Mili

Hoi,

Allemaal..... van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen hihihi ( in meervoud is raar)
Ik ben Petra, 29 jaar en 10 maanden bezig geweest.
ik ben 2,5 jaar van de pil af, en het wilde nog niet zo lukken.
Testen bleven negatief ( ondanks dat ik 9 dgn overtijd was) eindelijk, gisteravond positief getest.
Heel erg vreemd, onwerkelijk, bang en ook weer zo leuk, we zijn zo vreeselijk blij maar ik durf ook nog niet echt blij tezijn.
Ik heb een dochter van 5,5 een heerlijke dame hiih gaat zooo hard!!!
Nou ik hoop dat ik er nog bij mag, want... het is wel pas 30 jan. dat ik uitgeteld zou zijn hahaha op het randje dus .

liefs vlinder

Hoi Allemaal,

Ik heb al een hoop berichtjes van jullie gelezen. Erg leuk om allemaal tegelijk zwanger te zijn en dat met elkaar te delen. Wij verwachten de 3e. De oudste is 2,5 en de (nu middelste) is 1,5!

Fijne zwangerschap allemaal!

Hoi Allemaal,

Ik ben 24 en mijn vriend is 28 en wij verwachten ons eerste kindje rond 21 Januari. Op 24 Juni hebben we onze eerste afspr bij de verloskundige en krijgen we onze eerste echo. Ik kan niet wachten om hartje voor het eerst te horen kloppen!!
Wij horen bij de geluksvogels bij wie het na het stoppen met de pil in een keer raak was. Ik ben nog nooit zo blij en verrast geweest!
Wij dachten, dat kan wel een half jaar (minstens) duren! Maar in tegenstelling, pats boem raak!
Vind het leuk om iedereen zijn ervaringen te lezen op dit forum, ik tel de dagen af naar 24 Juni, wat kan wachten lang duren zeg!!!

Gr.Romy    

hallo allemaal,
wat een leuke site..
net heel wat verhaaltjes van jullie gelezen, en allemaal
ontzettend gefeliciteerd natuurlijk!!
ook ik ben uitgerekend in januari 2009
volgens de laatste dag van de menstruatie eigenlijk op
31 december 2008..maar heb afgelopen maandag een echo gehad,
en toen werd het ineens 5 januari..ach ook prima!!
je weet toch nooit precies wanneer het uiteindelijk komt!
dat is de VERRASSING!!!!  ik ben zlef 32 lentes jong en mijn man
is 41!! ik ben nu zwanger van de 4e...
heb 2 jongens van 7 en 6 en een meisje van 4...
en deze vierde is een kadootje!!!
allemaal een hele voorspoedige zwangerschap gewenst,
en tot horens hier op de site..
liefs wenn

Hoi hoi

Ook ik ben uitgerekend in januari van onze eerste...
Volgens onze huisarts de 19de januari..
26 juni moeten we naar de verloskundige voor de eerste keer en onze echo dus kan niet wachten om t te zien en te horen.

Hallo allemaal.

Ten eerste allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap mogen beleven.

Ik ben zelf zwanger van mijn tweede kindje, mijn zoontje is nu 2en een half en is  20 januari 2006 geboren, nu ben ik weer uitgeteld in januari. nu heb afgelopen dinsdag een echo gehad en daar bleek ik pas 6 weken en 5 dagen zwanger te zijn terwijl ik 8 weken zwanger dacht te zijn. uitgetelde datum 22-01-2009!?

Nu heb ik een bijkomend probleempje, ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik een blaasontsteking heb en ik moet vanmiddag een kuurtje gaan halen bij de apotheek. Wie heeft hier ervaring mee tijdens een zwangerschap?

Heel veel groetjes aan iedereen.

hoi allemaal

ik sluit me graag bij jullie aan.
ik ben marleen (20)  getrouwd met erik(25) en ik ben uitgerekent op 30 januari 2009 van ons eerste kindje.
25 juni hebben we het eerste gesprek met de vk.
allemaal erg spannend.
we hebben het gelijk de hele familie vertelt en die reageerde erg leuk.
mijn schoonmoeder stond met tranen in haar ogen, echt lief.
helaas heb ik wel al een hoop kwaaltjes, misselijk, moe, buikpijn,rugpijn,duizelig,hoofdpijn en verschrikkelijk zere borsten.
maar ik heb het er voor over met d gedachte dat er over 8 maanden zo'n klein hummeltje in je armen ligt maakt alles goed.

groetjes marleen

Terug
Bovenaan