wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo allemaal,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wij zijn ook in januari uitgerekend voor ons eerste kindje.
Ben zelf 25 en mijn vriend 38.
We waren helaas al enige tijd bezig voordat het lukte. We hadden onze intakegesprek voor de gynecoloog staan om te praten over eventueel IVF. Dit gesprek werd uit eindelijk een echo aangezien ik een dag voor deze afspraak toch maar een test gedaan had en zwanger bleek te zijn.
Weet eigenlijk nog steeds niet waarom ik de test gedaan heb, want ik was de week daarvoor gewoon ongesteld ( wat achteraf waarschijnlijk een innestelingsbloeding bleek te zijn) geweest, maar had wel last van mijn borsten en kon erg slecht naar de wc.
Uiteindelijk denk ik dat we wel zes testen gedaan hebben voordat het echt door drong. En bij de gynecaloog hebben ze een echo gemaakt en kregen we het ook bevestigd. Wel heel raar. Het stelde nog niets voor het was alleen nog maar een eierzakje, maar alles zag er goed uit. Mag volgende week vrijdag nog eens terugkomen en wordt er weer een echo gemaakt, omdat ik gewoon ongesteld ben  geweest.  Volgende week vrijdag ben ik  als het goed is zeven weken!!  

Best heel spannend hoor. Heb  best wel last van misselijkheid  's ochtends en erge last van mijn borsten. Als ik dan een dag daar wat minder last van heb ben ik meteen weer bang dat ik het ga verliesen. Maar ik las dat  de meeste van jullie daar ook wel last van hebben.!!

Nou heel veel succes met jullie zwangerschap!!! En geniet er lekker van!!  

Hallo allemaal

Ik herken het ook wel hoor, die onzekerheid als je een dagje wat minder voelt. Ben af en toe even misselijk, rommelende darmen en vooral 's nachts opgezette borsten.

Mag pas 13 juni voor echo; lang wachten hoor...
Bij mijn eerste mocht ik al veel eerder voo rde echo omdat ik niet wist wanneer mijn laatste ongesteldheid was.

Groetjes

goeie morgen iedereen
mijn naam is yvette en ben 27 jr
wij verwachten ons 2e kindje op 13 januarie 2009
heb al een zoontje van een jaar en 17 mnd
ik ben nu 4 weken zwanger

grt yvette

Hallo allemaal,
Wij zijn inmiddels 5 weken en 6 dagen zwanger en zodra we de test hadden gedaan hebben we de ouders ingelicht. We waren al een jaar bezig en ze leefden zo met ons mee, dat we ze dit nieuws niet wilden onthouden.
Ook de broers en wat close vrienden weten het. We kunnen ook echt niet wachten tot de echo (over 2,5 week) om het verder te vertellen. Het is ook veel te leuk!!
Het komt ook omdat er hier sprake is van een babyboom, niet normaal
Groetjes

Hoallo allemaal,

Poeh....wat duurt het een eeuwighied totdat het vrijdag is. Dan ga ik eindelijk naar de huisarts. Ze gaat dan info geven. Ik ben erg benieuwd. Hopelijk hoor ik dan ook wanneer de eerste echo is. Daar kijk ik echt naar uit.

Wij hebben het nog aan niemand vetrelt. Het is een beetje dubbel. Aan de ene kant willen we het graag vertellen en aan de andere kant wachten  we liever tot een week of 10 of 12 weken zijn. Dit heeft ook met de achtergrond in de familie te maken en mijn moeder die al lange tijd overspannen thuis is. Wie herkent dit? En wanneer gaan jullie het vertellen?

Ik heb niet zo veel last van kwaaltje gelukkig hopelijk blijft dat zo. Ben alleen wel moe, wel irritant maar dat heb ik er wel voor over. Alleen nu heb ik vakantie en volgende week moet ik weer werken. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Verder ben ik snel duizelig en heb ik niet zo een trek.

Groetjes Jessica

Hallo allemaal,

Ik wil me ook even voorstellen. Ik ben poeh en ben 26 jaar, mijn vriend is 28 jaar. Wij hebben vanmorgen positief getest en zijn dus zwanger. Ik ben uitgeteld op 8 januari.
Heb wel al een paar kwaaltjes, pijn aan mijn borsten en een gerammel in mijn buik. Ook als ik wat verder ga wandelen met mijn hond krijg ik eerder steken in mijn lies.
Nu heb ik vanmorgen ook al de HA gebelt maar die is op vakantie tot volgende week woensdag. Dus dan wil ik er gelijk volgende week woensdag heen. Weet iemand hoe het dan verder gaat? Want dit word de eerste dus heb er verder nog geen ervaring mee. En moet je dan zelf een afspraak bij een verloskundige maken? Kan dat ook al voordat ik bij de HA ben geweest? Wat een vragen allemaal he, maar ben helemaal een leek op het gebied van zwanger zijn.

Allemaal een fijne dag gewenst.

Groetjes poeh

Jaaaah! Ik ben ook zwanger!

Na 2,5 jaar van hoop, teleurstelling en verdriet heb ik op 30 april positief getest. Aankomende zaterdag ben ik 6 weken zwanger en vrijdag komt moeders voor moeders langs. Dan zullen ze wel weer gaan testen, vind ik wel spannend want stel dat het dan niet goed is!

Jullie gaan toch ook aan moeders voor moeders meedoen want ik heb daar heeeeeeel veel aan gehad!

We hebben ons IVF gesprek al gehad maar net de maand voordat we in het IVF traject zouden gaan ben ik zwanger. Niet helemaal spontaan (dmv IUI) maar gelukkig nog geen IVF.  

Nu maar hopen dat alles goed gaat.

Veel liefs
Nataly

Hallo!

Mijn man  en  krijgen als het goed is ook  in januari 2009 ons eerste kindje. Volgens de berekeningen ben ik 9 januari uitgeteld. Super spannend allemaal! Gisteren, op mijn 26ste verjaardag waren alledrie de testen positief. Zo'n raar gevoel! Aan de ene kant heel erg blij, het was meteen de eerste keer raak en waarschijnlijk ook nog in onze huwelijksnacht, wat wil je nog meer? Maar aan de andere kant is het nog zo pril, er kan nog zoveel fout gaan. Maar ja, ik geniet er nu al met volle teugen van. Mijn grootste wens komt uit; ik word mama! Het mooiste verjaardagscadeau wat ik me kan wensen en mijn man is vandaag jarig (29), dus dubbelop feest.
Maar eh... hoe nu verder? Moet ik al naar de verloskundige bellen? Ik ben vanochtend al naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ik blaasontsteking had en heb meteen verteld dat ik zwanger ben. De assistente zei dat ik geen afspraak met de dokter hoef te maken, maar meteen naar de verloskundige kan. Maar is dat nog niet veel te vroeg? Maar aan de andere kant; er wordt toch ook bloed af genomen, kan dat niet nu al?
Ik voel me trouwens goed. Heb alleen een beetje rommel in  mijn opgezette  buik, af en toe wat steekjes en ben best duizelig. Maar ik kan het wel van de daken schreeuwen, ben zo blij! Onze naaste familie hebben we het meteen verteld en ik heb moeite om het niet verder te vertellen. Morgen moet ik weer werken (eerste dagje na onze huwelijksreis) en dan wordt het echt moeilijk. Ik ben namelijk heel close met mijn collega's, maar mijn man wil liever dat we het nog even voor ons houden. Je weet immers maar nooit...
Iedereen heel erg gefeliciteerd, geniet ervan!

@Poeh: ik snap je helemaal. Het is voor ons ook de eerste keer en ik voel me best onzeker...

Liefs Karin

Terug
Bovenaan