Hallo allemaal,
Ik ben 27, volgende maand 28, en zit nu in mijn zevende week (15 januari uitgerekend). Ik heb nu bijna drie jaar een relatie en mijn vriend wou erg graag kinderen, na de nodige discussies kreeg ik er ook helemaal zin in en hebben we besloten met de pil te stoppen, twee maanden later was het al raak. Nou is het enige probleem dat sinds ik zwanger ben mijn vriend niet meer zo aardig doet, hij is snel op zijn teentjes getrapt en maakt nogal eens beledigende opmerkingen. Hierdoor raak ik erg aan het twijfelen of ik dit nog wel wil. En dat terwijl ik eerst nog zo blij was dat het zo snel ging allemaal. Ook helpt ie me niet echt, is hij te lui om thee te zetten als ik misselijk ben, terwijl hij wist dat ik erg tegen de zwangerschap op zag. Ik heb namelijk colitis ulcerosa (chronische darmontsteking) en wist van te voren dat ik daar veel last van zou hebben. Ik voel me een beetje overgehaald door hem, en nu ik zwanger ben vind ie het allemaal wel best zo. Daarom zit ik nu even in het huis van mijn ouders (zijn op vakantie), even rustig na te denken over alles.
Dat moest ik nog even kwijt voordat ik naar bed ga, hoop voor jullie dat man of vriend wel wat aardiger is en dat alles natuurlijk goed gaat!
Liefs