wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hee meiden,

Ik ben ook weer weg, de echo was helemaal niet goed...

Jullie nog veel succes en plezier met jullie zwangerschap!

xxx Evelien

Hallo dames,

Ook ik moet me terugtrekken; hebben vanmorgen een miskraam gehad.

Veel geluk en succes met het verdere  verloop van jullie zwangerschap.

Venice

Oh meiden wat onzettend balen!!!
veel sterkte om dit te verwerken!!!

Hallo allemaal,

Jeetje wat schrok ik van de laatste berichten zeg! Zo kan het dus ook en wat komt het dan dichtbij. Ik wil jullie allebei veel sterkte wensen met dit verlies!!

Ik zag trouwens dat er wel een januari 2009 forum was hier. Forummen jullie daar ook of blijven jullie gezellig hier?

Groetjes Viola.

Goedemiddag dames,
Nou ik ben op 2 januari uitgerekend dus we zitten allemaal wel kort op elkaar he. Ik ben vorige week vrijdag naar vk geweest want ik wist niet wanneer ik zwanger was geworden want ik heb 13 maart een miskraam gehad en daarna niet meer ongesteld geworden. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen en heb niet zoveel klachten alleen gevoelige borsten en gerommel in de maag en heel erg moe. Ik moet vrijdag 13 juni weer voor een echo en dat is onze geluksdag want wij zijn vorig jaar op vrijdag 13 juli getrouwd dus we zijn heel erg benieuwd.
Iedereen voor de rest een prettige zwangerschap toegewenst en dat het allemaal maar goed mag gaan!!!

Hallo allemaal,

Ik ben 27, volgende maand 28, en zit nu in mijn zevende week (15 januari uitgerekend). Ik heb nu bijna drie jaar een relatie en mijn vriend wou erg graag kinderen, na de nodige discussies kreeg ik er ook helemaal zin in en hebben we besloten met de pil te stoppen, twee maanden later was het al raak. Nou is het enige probleem dat sinds ik zwanger ben mijn vriend niet meer zo aardig doet, hij is snel op zijn teentjes getrapt en maakt nogal eens beledigende opmerkingen. Hierdoor raak ik erg aan het twijfelen of ik dit nog wel wil. En dat terwijl ik eerst nog zo blij was dat het zo snel ging allemaal. Ook helpt ie me niet echt, is hij te lui om thee te zetten als ik misselijk ben, terwijl hij wist dat ik erg tegen de zwangerschap op zag. Ik heb namelijk colitis ulcerosa (chronische darmontsteking) en wist van te voren dat ik daar veel last van zou hebben. Ik voel me een beetje overgehaald door hem, en nu ik zwanger ben vind ie het allemaal wel best zo. Daarom zit ik nu even in het huis van mijn ouders (zijn op vakantie), even rustig na te denken over alles.    
Dat moest ik nog even kwijt voordat ik naar bed ga, hoop voor jullie dat man of vriend wel wat aardiger is en dat alles natuurlijk goed gaat!
Liefs

@Venice en Evelien: heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje . Ik heb pas 16 juni mijn echo en ben best wel bang dat ik te horen krijg dat het niet goed is. Je moet daar niet van uit gaan, maar toch. Jullie in ieder geval veel sterkte gewenst!

@Elsaxx: dit is niet leuk zeg! Het is toch iets waar je samen achter moet staan en je mag van hem dan best wat steun verwachten. Het lijkt me toch iets om samen eens goed over te praten, want zo te horen sta je er nu alleen voor maar zal dat straks niet beter worden. Sterkte!!

Terug
Bovenaan