wie krijgt er ook een kindje in januari 2009

Hallo januarimeiden,

Misschien dat jullie het nog niet hadden gehoord, maar het januariforum is geopend!!!
Komen jullie ook gezellig mee daar naar toe?

Lijkt me leuk!!

Tot daar misschien!

Gr Wanda

Ps; heel veel sterkte   meiden met jullie miskraam, zal niet makkelijk worden....

Hoi allemaal,

ik ben nu in mijn 6e week. Na 5 maanden was het raak. Had niet verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan. Voelde vanaf het begin al dat het raak was, maar wilde het niet geloven. De eerste paar weken voelde ik me echt ontzettend opgeblazen en was de hele dag misselijk. En mijn borsten voelen  alsof ze ontploffen. Mijn eerste zwangerschap is misgegaan en ik zie nu eigenlijk wel een beetje op tegen onze eerste echo. Gelukkig kan ik 14 juni al terecht en morgen ga ik naar de verloskundige. Best wel spannend allemaal, maar ook wel heel dubbel. Bij het minste geringste denk ik dat het weer mis gaat en heb ik enorme huilbuien, maar goed, dat schijnt er allemaal bij te horen.
Eerst maar eens afwachten hoe het morgen gaat bij de vlk.

Kom dames, allemaal verhuizen naar het januari forum
Misschien kan deze wel gesloten worden??

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen gefeliciteerd!
Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger, uitgerekend op 25 januari.
Danibaby ik begrijp maar al te goed wat je bedoelt. Ik had de eerste week erg last van m'n borsten, maar deze week heb ik haast geen klachten. Waar ik me erg zorgen om maak is dat ik bijna iedere ochtend wel een beetje bloed verlies. Iedere dag ben ik weer bang dat het mis gaat. Durf ook niet te blij te zijn voordat ik m'n eerste echo heb gehad. Ga 17 juni naar de verloskundige, het blijft dus afwachten.
Ik hoop zo dat het goed gaat! In ieder verhaal herken je wel iets, de verhalen van de miskramen maken me het meest bang.
Maar goed ik blijf positief en vind het fijn me bij dit forum aan te sluiten en om alle verhalen te lezen!

Succes meiden!

XX

Hoi meiden,

Sjonge wat een verhalen; miskramen, vervelende vriend, bloedverlies... Ik wens jullie allemaal veel succes...

Ik ga verkassen naar het januari 2009 forum. Ik spreek jullie daar!

Groetjes Karin

Hoi Ik ben Ikke en mijn man en ik zijn voor de eerste keer zwanger. morgen 7 weken. allemaal spannend. mijn man is 29 jaar en ik ben 30. wel erg leuk om met anderen te kunnen kletsen over alles wat we mee gaan maken.
tot snel!

liefs van Ikke

Hoi hoi,

Ik heb al op het januari 2009 forum gekeken en me op de lijst gezet. Maar waar kletsen jullie precies verder? Hier gaat het over vanalles enzo maar daar zijn zoveel verschillende onderwerpen.... Of gewoon ergens op reageren als het je interesseert??

Lijkt me leuk, als we allemaal blijven hangen dan leer je elkaar een beetje (virtueel) kennen, maar zo is het een beetje een warboel.... maar zal wel aan mij liggen, haha, hormonen zeker.....

Groetjes Viola.

hoi jessica,

ik ben nancy en ik ben 24 jaar oud.
ik en mijn man verwachten ook in januari ons eerste kindje.
als het goed is moet dat 8 januari zijn. erg spannend allemaal!!!!
vorige week voor het eerst naar een verloskundige geweest en dan over 3 weken de termijnego. ik vind het allemaal erg onwerkelijk maar dat zal vast veranderen als we de ego hebben gezien.
verder ben ik erg goed te pas alleen erg moe maar misselijk eigelijk geen last van!!
jij dan!!!

groetjes nancy

Terug
Bovenaan