Wie moet deze week ook ongesteld worden?

Hallo dames!
gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn ?
ik had of afgelopen woensdag of morgen Mn NOD.. morgenvroeg ga ik testen.. voel alleen al hele dag krampen en ben zo bang om ongesteld te worden.. elke keer als ik naar de wc ga is t spannend.. gelukkig is het bijna morgen.. spannend..!! 

Constant boertjes die hoger zitten (soms bang dat ik ga overgeven zelfs, haha..), ijskoud en een partij misselijk! Geen idee of dat er allemaal mee te maken kan hebben... Daarnaast gevoelige borsten en steekjes. Kan vooralsnog een menstruatie betekenen, maar ach..
Vandaag een test gedaan en na 10/15 minuten een streep! Ik probeer de hoop laag te houden - denk een snel indroogstreepje? maar wie weet..

Jullie ook allemaal gefeliciteerd! En voor de mensen die nog hoop hebben.. Hoop ik dik met jullie mee! Vandaag een clear blue gehaald en die gaf 2 / 3 weken zwanger! 
Hebben jullie dit ook? Aan het einde van de dag begint me buik zo te rommelen.  Ik kan het niet echt uitleggen.. Niet echt krampjes,maar toch wel! Lekker vaag he? 

Omg net een positieve test in Mn handen! Kan het niet geloven nu alweer.. voel me nog helemaal niet zwanger eigenlijk.. het gaat nu heel erg spannend worden voor ons.. wij hebben onze dochter afgelopen november af moeten geven omdat zij een bepaald syndroom had.. nu hebben we 25% kans bij elke zwangerschap dat het mis is.. we wachten gespannen af.. 

Laatste menstruatie is op 26/02 begonnen tm 05/03...22/03 heftige krampen dus dacht nu komt t maar geen bloed gezien, 27/03 twee hele lichtroze vlekken op wc papier maar daarna weer nietds. Borsten doen nu twee dagen heel veel pijn. 02/04 getest maar was negatief...zojuist wat bruine afschijding gehad...pppffff 

Terug
Bovenaan