Wie moet deze week ook ongesteld worden?

@jennifer Van Ham
Ik precies hetzelfde!
maandag eerste test gedaan en licht streepje, inmiddels na 3 testen stuk donkerder. Vandaag 1 dag over tijd.
dus gefeliciteerd met je zwangerschap ?

Proficiat Jennifer!
Hier de test weer hartstikke negatief helaas, vandaag dag 14 na de positieve ovulatietest. Hopelijk behoor ik tot het clubje wat pas later positief test ?? Zolang er geen bloed is blijf ik hoop houden!

Gefeliciteerd Jennifer!

Hier lijkt het ook positief! 2 testen gedaan die heel licht zijn. Dus zondag ofzo nog eentje doen.. lichtelijk toch wel een beetje blij, maar nog wel terughoudend want ze zijn wel heel erg licht nog.. 

Ik kon het toch niet laten en heb vandaag getest...negatief zoals ik al dacht..
Dus nu wachten op menstruatie en dan kliniek bellen.. helaas op naar de volgende ronde..

Gefeliciteerd voor de meisjes die zwanger zijn!! Heel fijn en ben oprecht blij voor jullie ??
Hier vandaag toch echt ongesteld geworden. Het is wat het is.. Liefs 

Hier ook Djadja.. even een flinke baalmiddag maar weer met goede moed verder ???

Hoi, ik moet aankomende maandag ongesteld worden. Wij zitten in een medische traject,op advies van de gynaecoloog mag ik aankomende zondag testen.. Ik kon het vandaag niet laten en heb een test gedaan, er was een licht streepje in het test venster te zien. Zou het dan toch zo zijn nu? 

Voor de zwangeren gefeliciteerd!
Djadja wat ontzettend balen!
LLL ja ik ben ook altijd ontzettend teleurgesteld en boos maar eenmaal de menstruatie goed doorgezet heb ik weer nieuwe moed/hoop. 

Terug
Bovenaan