Wie moet deze week ook ongesteld worden?

Moobie: wauw wat super!! Gefeliciteerd ? Heerlijk nieuws!

Ikzelf weet het allemaal even niet meer. Ik was er vanovertuigd dat het deze keer raak was! Maar gister ging ik voelen naar de stand van mn baarmoeder en nam ik heeeeeele lichte bruine afscheiding mee ? Maar vooralsnog verder geen ongesteldheid.. gister was NOD

Maar dat is toch niets om je zorgen over te maken... bij mijn vorige zwangerschap had ik op de dag van nod ook wat bruine afscheiding dat duurde ong. 3 dagen (na een week kwam ik erachter dat dit dus geen menstruatie was) maar waarschijnlijk gewoon een innestelingsbloeding.

wanneer ben je van plan te testen? 

Ik ben bang dat ik toch gewoon ongesteld wordt ? Doet me elke keer weer meer dan ik steeds denk.. 

@Moobie  Gefeliciteerd!

Ik denk dat ik ook door mag naar de volgende ronde..Ik zit sinds een dag of 4 helemaal onder de puistjes. Wat ik dus heb als ik ongesteld ga worden.
Heb ook nog maar weinig 'klachten'.
Denk dat ik gewoon ga wachten tot maandag. Is de menstruatie er dan nog niet, dan ga ik testen.

Moobie gefeliciteerd!
Djadja snap wat je bedoeld, elke keer eerst hoop en dan de teleurstelling. 

Moobie van harte gefeliciteerd!
Djadja Hoeft nog niks te betekenen. Iedereen zoekt naar de eerste symptomen, maar sommige hebben dan helemaal nog geen symptomen. Ik duim voor je mee dat het toch goed zit!
Ik wil morgen vroeg gaan testen. Ik denk dat vandaag of morgen mijn NOD is. Wilde bijna vanavond nog gaan testen, maar wacht toch nog tot morgen. Is me al vaker gebeurd dat ik net na het testen ongesteld werd. 
Ik voel me momenteel wel anders dan anders, maar toen dacht ik ook elke keer dat het raak was.. nog maar eventjes wachten dus... 

Sinds maandag positief getest! Begon met een lichte streep en werd met de dag donkerder! Voel me ook zwaar zwanger! Vandaag 1 dag overtijd! Mag ik dan nu voorzichtig blij gaan zijn? 

Sinds maandag positief getest! Begon met een lichte streep en werd met de dag donkerder! Voel me ook zwaar zwanger! Vandaag 1 dag overtijd! Mag ik dan nu voorzichtig blij gaan zijn? 

Terug
Bovenaan