Wie moet deze week ook ongesteld worden?

LLL: Ik denk ook de 14de mn ovulatie.. want ik had woensdag dit.. 
Belangrijk! De PIEK: Op het moment van de grootste vruchtbaarheid geeft het slijm een duidelijk glibberig gevoel. De laatste dag van dit gevoel wordt aangegeven als de PIEK. Dit punt ligt zeer dicht bij het tijdstip van de eisprong. Als je er echt op gaat letten, zul je zien dat er in deze dagen wat glibberig slijm aan het wc-papier blijft zitten. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.

Smurfjes: Och hè bah.. Misschien dat het misschien toch niks is.. ik had het zo voor je hopen!! Hou je ons op de hoogte? ?
Lena : Wat heftig.. na 7 weken.. ? 
Wanneer is je NoD deze week? Heb je ook een foto van deze test? 

Ik vandaag ook wat vreemde krampjes in mijn buik, normaal heb ik eigenlijk 0 signalen dat ik ongesteld moet worden. Lig nu helaas wel al 2 weken op de bank met een gebroken been en daar begint mn lichaam ook wat reactie op te geven.. we zullen zien wat het gaat worden deze maand, hoop natuurlijk hartstikke positief .

LLL: Wanneer is jou NOD? Ook woensdags? Jeetje een gebroken been!! Kak zeg.. Dan ga je misschien nu ook wat meer op je lichaam letten ? 

Ja en vooral lange lege dagen waarin je veel na kan denken.. volgens de app morgen al maar ik denk dus later omdat ik de 14e pas een positieve ovu test had. Ga zelf uit van woensdag/donderdag.

Hoi dames
Vandaag is mijn NOD, tot nu toe geen menstruatie te bekennen. Enkel sporadisch bruin bloed verlies, maar daar heb ik al 2 dagen last van. Hebben jullie dat ook?
De hele dag denk ik al, nu komt het
opgang ik voel het, want heb wel gewoon de krampen, maar telkens niet. Ik ben
nu bezig met ronde 10, en elke ronde, ook de 10 jaar dat ik de pil slikte heb ik dit
nooit gehad, altijd halve dag bruin bloedverlies en dan rood, of direct rood, maar niet zo…. wat denken jullie?
Verder niet echt kwaaltjes, behalve
moeheid en maagzuur. 

Groetjes

Terug
Bovenaan