Wie moet deze week ook ongesteld worden?

Tegen beter weten in toch getest, 10dpo. Natuurlijk negatief, hopelijk was het nog te vroeg.

BabyAD: Ik had dat vorige maand, en toen ben ik gewoon ongesteld geworden.. Ik heb het ook weleens wat wisselend, soms wel bruine afscheiding, soms nergens last van.. zoals nu ? Laten we samen hopen op goed nieuws ?
LLL: Ah het is vast te vroeg! Ik snap dat je bent gaan testen.. ik wil het ook doen, maar na zaterdag wacht ik gewoon woensdag even af.. Kut hè die spanningen? 80% in me zegt ZWANGER maar die angst blijft.. En wat als ik ongesteld wordt dan heeft mn gevoel me zo voor de gek gehouden ??

Goeiemorgen dames hier ook nog geen bloed te bekennen, gelukkig, maar gisteravond en vannacht zulke erge krampen dat het niet lang meer duurt vrees ik. 
LLL hoop dat je idd dat vroeg getest hebt! 

Net naar het toilet en heel licht bloedverlies... Ik vrees de doden duivels :( he wat jammer zeg had zo'n goed gevoel....
Voorderest succes dames !

Hallo dames,

Komende donderdag mijn verwachtte nod, maar stiekem vandaag al een testje gedaan! Kan iemand me uit mijn droom helpen en mij bevestigen wat ik zie!? 
Begin februari helaas een miskraam gehad bij 8 weken dus dit nieuws zou echt onverwacht maar fantastisch zijn!

Liefs xxhttp://nl.tinypic.com/r/33dl2bs/9

Ik zie wat jij ook ziet! Super fijn zeker na je miskraam. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!

Van harte gefeliciteerd !

Mijn menstruatie is echt heel licht... vreemd.. dit ben ik niet gewend en voelde me ook zo zwanger.

Zou het dan toch nog zo kunnen zijn? Had zaterdag getest (veel te vroeg) en had wel een super super licht lijntje me man zag hem ook...

#dubio , wat nu?

Terug
Bovenaan