wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi pink,
klinkt goed,hopen dat je positief test zeg,voor ons allemaal eigenlijk
ik heb geen onregelmatige cyclus dus daar kan ik je niet mee helpen maar er zijn er zat die dat wel hebben op dit forum.welke ronde zitten julle??
liefs mier

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 19:16:07'));

zenuwachtig anoek?
nog 5daagjes voor jullie!!!!!!!!voor ons nog 4
zenuwen zijn ook een beetje erg,ik had effe mijn banner erbij jou opnieuw opgezet want hij stond zo ver weg

Zenuwachtig is niet het juist woord Mier! Ik ben meer gespannen, maar aan de andere kant ook weer relaxt. Kan het niet zo goed uitleggen. We zitten pas in ronde 1 en als het wat langer duurt, is het ook goed, snap je? Ik heb mijn banner ook naar boven gehaald nu mn NOD dichterbij komt, ha ha!

Ik dacht ook dat je pas op je NOD kon testen, maar heb hier op het forum al meerdere keren gelezen dat ze al voor hun NODpositief testen.... Zo'n 2 dagen. Kan het proberen natuurlijk, maar als ie negatief is, zeg dat eigenlijk nog niks en ondertussen heb je een rot gevoel.... dus misschien toch maar even wachten...

Groetjes Anoek

wij zitten nu in de tweede ronde, maar ben al bijna een jaar bezig mijn cyclus in de gaten te houden. Wordt niet regelmatig helaas. Dit is de eerste maand dat ik temperatuur. Ben al heel blij als ik zeker weet dat ik een eisprong heb.

hoi anoek,
ja ik snap het wel hoor,ik voel hetzelfde,ben ook wat meer gespannen als normaal.
ik ben op moment best emotioneel,bang voor een teleurstelling maar we zullen nog even geduld moeten hebben.
en ik las ook bij andere dat ze ook voor hun nod testen en dan ook posi testen,dus het kan wel,ik probeer wel een dag of 2 te wachten maar weet niet of het lukt hoor hahaha...
liefs mier

hoi pink,
ja is echt vervelend denk ik als je niet weet wanneer je ongi wordt,ben je al zo lang gestopt met  de pil dan?
groetjes mier

hee meiden,

Was ik weer ik had het zo druk gehad met mijn zoontje zijn verjaardag maar het was weer een toppertje.
Hij heb een nieuw bed een midi hoogslaper en iedereen die hier komt moet zijn nieuwe aanwinst zien,hij vind hem geweldig.
Meiden ik heb toch een buikpijn sinds vanavond het is echt niet leuk meer en ik zit nog maar op de 20ste dag van me cyclus ben al een paar keer naar het toilet geweest kijken of de rd er al waren maar nix te bekennen.
Nog ff en ik word gek.
Het is dus echt net ongi pijn ik hoop nog dat het wat anders is maar ik voel me nu een beetje depri.
Sorry voor het beklag!

Gr: poppie

Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier en ik heb ook mijn NOD 30 mei!
De spanning is te snijden, we zitten nu in ronde 9 en het moet toch een keertje raak zijn.
We willen (net als iedereen hier) zo graag een kleintje en we zijn er zo klaar voor.
Frustrerend!!!!

Daarom kom ik hier met jullie allemaal meeduimen.

Groetjes Elly

Lullig dat je er altijd zó mee bezig bent, maar ik kan niet anders. Het zit in mijn hoofd en ik denk er eigenlijk constant aan. Ik ben bijna een jaar van de pil af, kreeg vage klachten, kon er niet zo goed meer tegen. Gebruiken ook al een jaar geen voorbehoedsmiddelen meer, beetje geteld wanneer wel en wanneer beter niet, maar ja, elke keer wel verkeerd geteld, want elke keer een andere cyclus. Dit is officieel onze tweede ronde. Echt superspannend! Fijn om te lezen dat er zooooveel meer meiden in precies dezelfde situatie zitten. Hopen dat iedereen snel positief test

Pink

Terug
Bovenaan