wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 15:49:28'));

hoi stef,
wat spannend he,we houden elkaar zeker op de hoogte,ik heb wel last van misselijkheid en buikpijn,en erg moe maar dat ben ik wel vakeren had vanmorgen getempt en toen gaf die wel een hoge temp aan wat anders nooit is dus ben benieuwd....
ik heb met tijden last van mijn astma ik neem meestal 1x in de week mijn medicijnen in omdat ik het benauwd heb dus valt wel mee,de ene week soms meer en de ander week hoef ik mijn medicijnen niet te gebruiken,heb er al last van sinds mijn geboorte en heb ook erge eczeem gehad maar ja als dat het enige is...mag ik niet klagen,het is soms alleen wat lastig.
groetjes mier

Nou die kwaaltjes klinken 'goed' als je snapt wat ik bedoel!

Ben je benauwder als het warm weer is? Ja als je het al zo lang hebt dan raak je er wel aan gewend. Heb je nu nog eczeem? Ik alleen op mijn handen in de winter, dan worden ze zo droog dat er allemaal kloofjes in komen. Erg vervelend! Maar idd, als dat alles is mogen we niet klagen!

Groetjes Stef

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 14:41:08'));

hoi yvonne,
ik wordt ook steeds zenuwachtiger,dus...zal het aan ons liggen dan?
shit zeg dat je ongi bent geworden,en hoe zit je met je cyclus,bij mij is het wel regelmatig dus echt om de 28 dagen.

hoop dat het senl raak mag zijn voor ons allen
liefs mier

Hallo Mier,

Ja, vervelend is het dat je zo zenuwachtig bent he? Ik neem iedere ronde voor om me dan weer niet zo zenuwachtig te worden. Alleen heb ik het niet in de hand, want het gebeurt toch. Mijn cyclus is 27 dagen en bijna regelmatig. Twee rondes terug was ik 2 dagen overtijd en had ik overal last van, dus dacht ik dat het eindelijk raak was. Niet dus...balen!! Maar de afgelopen keer was mijn cyclus gewoon weer 27 dagen, gelukkig was die niet op de hobbel. Mijn volgende NOD is 20 juni dus flink duimen en klussen maar weer ! Ik weet nu al dat ik gewoon weer zenuwachtig ben, vooral de laatste week tot mijn NOD. Maar ik denk dat het normaal is en dat we dat allemaal zijn en ik hoop dat het geen invloed heeft op een eventuele zwangerschap ?

Ik hoop ook dat het snel raak is voor ons allemaal.

Liefs Yvonne

hoi stef,
vooral met verandering van het weer heb ik er wat meer last van,nu ook met die pollen in de lucht,ik heb er een erge allergie bij dus dat is wel lastig maar er valt wel goed mee te leven,ben zo n beetje overal allegisch voor ja dat is misschien wel wat overdreven maar heb hooikoorts(pollen,bomen,gras.hooi)en melk,ei,paprika,noten,huisdieren met haar ben ik ook allemaal allergisch voor,dus wel minder dus borstvoeding is wel erg belangrijk voor mij maar wil niet zeggen dat het dan de kans erg afneemt dat ik het overbreng,maar mijn vriend is erg gezond dus hoop dat die de genen van mijn vriend krijg  maar ja als je eenmaal een kinderwens heb dan weerhoud je niets...
hoop dat het maar raak mag zijn,en hoop dat het goede tekens zijn...
nog 4daagjes voor ons allebei,leuk dat we gelijk staan.

groetjes mier

quote: Stefanie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 14:30:46'));

Hey meiden!

Ik laat weer even wat van me horen. Heb alle berichtjes gelezen, iedereen die heeft wel al kwaaltjes en pijntjes! Ik hoop zo dat het voor ons raak is!

Vanochtend getest, negatief. Als ik uitga van een cyclus van 35 dagen zou ik aankomende woensdag pas kunnen testen. Dus misschien te vroeg getest.

Heb de afgelopen dagen nog steeds erg last gehad van mijn onderrug, bij vlagen echt ERG misselijk, totaal geen eetlust en gewoon echt niets kunnen eten (ben al iets van 1,5 kilo afgevallen), raar gevoel in buik, rommelende darmen en soms steekjes. En een soort innestelingsbloeding vorige week zondag.  Alleen nog geen last van borsten. Ook  snel benauwd/buiten adem.  Zo echt een hele waslijst!  Vandaag gaat het wel beter, maar komt denk ik ook omdat ik niet aan het werk ben en intensief bezig ben. Waar ik werk is het namelijk minstens 30 graden .
Zouden mijn kwaaltjes ook ontpillingskwaaltjes kunnen zijn? Ben nu ruim een maand gestopt. Hopelijk weet iemand hier antwoord op!

Oh dames ik hoop echt dat het voor meerdere (liefst iedereen natuurlijk!) echt raak is deze maand!!!

Groetjes Stef!

Hallo Stef,

Als je een innestelingsbloeding gehad hebt is dat meestal een week voor je NOD. Eerst je ei, dan een week later de innesteling en weer een week later je NOD. Tenminste als het volgens het boekje gaat, en dan zou je dus te voeg hebben getest.
Ik duim voor je dat het raak is!!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 16:32:14'));

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 14:41:08'));

hoi yvonne,
ik wordt ook steeds zenuwachtiger,dus...zal het aan ons liggen dan?
shit zeg dat je ongi bent geworden,en hoe zit je met je cyclus,bij mij is het wel regelmatig dus echt om de 28 dagen.

hoop dat het senl raak mag zijn voor ons allen
liefs mier

Hallo Mier,

Ja, vervelend is het dat je zo zenuwachtig bent he? Ik neem iedere ronde voor om me dan weer niet zo zenuwachtig te worden. Alleen heb ik het niet in de hand, want het gebeurt toch. Mijn cyclus is 27 dagen en bijna regelmatig. Twee rondes terug was ik 2 dagen overtijd en had ik overal last van, dus dacht ik dat het eindelijk raak was. Niet dus...balen!! Maar de afgelopen keer was mijn cyclus gewoon weer 27 dagen, gelukkig was die niet op de hobbel. Mijn volgende NOD is 20 juni dus flink duimen en klussen maar weer ! Ik weet nu al dat ik gewoon weer zenuwachtig ben, vooral de laatste week tot mijn NOD. Maar ik denk dat het normaal is en dat we dat allemaal zijn en ik hoop dat het geen invloed heeft op een eventuele zwangerschap ?

Ik hoop ook dat het snel raak is voor ons allemaal.

Liefs Yvonne

hoi yvonne,
dus jou nod is net weer voorbij?kan je weer flink klussen dan
hoop dat we snel allemaal beloond wordenpfff voor jou ronde 8 alweer,ik zit nu in ronde 4 vind het soms erg frustrerend hoor,maar het zal wel goed komen.
zal voor je  dat de rd s wegblijven 20juni!!!!!!!!!
liefs mier

hoi yvonne,
dus jou nod is net weer voorbij?kan je weer flink klussen dan
hoop dat we snel allemaal beloond wordenpfff voor jou ronde 8 alweer,ik zit nu in ronde 4 vind het soms erg frustrerend hoor,maar het zal wel goed komen.
zal voor je  dat de rd s wegblijven 20juni!!!!!!!!!
liefs mier

Hallo Mier,

Ja mijn NOD was woensdag. Ja gaat snel he die rondes, maar voornamelijk ook door de korte cyclussen van 27 dagen. Ik wordt misschien daardoor ook wel zenuwachtiger dat het nog niet raak is na 7 rondes. Dan denk je stel je voor dat je niet zwanger kunt worden, dat het niet lukt. Maar ja ben gelukkig het meest positief en heel af en toe dat kleine stemmetje in je achterhoofd. Ik las dat je astma, eczeem en hooikoorts etc. hebt. Daar heb ik ook last van al vanaf mijn geboorte zat ik onder de eczeem en last van bronchitis. Op latere leeftijd kwamen ze erachter dat ik ook astma had. Ik neem de medicijnen zelden voor astma, omdat ik bang ben dat ik er afhankelijk van wordt en steeds meer/zwaarder nodig heb. De eczeem is nooit weggegaan. Toevallig dat jij er ook last van hebt!

Liefs Yvonne

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Hallo Mier,

Ja mijn NOD was woensdag. Ja gaat snel he die rondes, maar voornamelijk ook door de korte cyclussen van 27 dagen. Ik wordt misschien daardoor ook wel zenuwachtiger dat het nog niet raak is na 7 rondes. Dan denk je stel je voor dat je niet zwanger kunt worden, dat het niet lukt. Maar ja ben gelukkig het meest positief en heel af en toe dat kleine stemmetje in je achterhoofd. Ik las dat je astma, eczeem en hooikoorts etc. hebt. Daar heb ik ook last van al vanaf mijn geboorte zat ik onder de eczeem en last van bronchitis. Op latere leeftijd kwamen ze erachter dat ik ook astma had. Ik neem de medicijnen zelden voor astma, omdat ik bang ben dat ik er afhankelijk van wordt en steeds meer/zwaarder nodig heb. De eczeem is nooit weggegaan. Toevallig dat jij er ook last van hebt!

Liefs Yvonne

hoi yvonne,
ik heb nu geen eczeem meer,alleen met het warme weer krijg ik het  in mijn ellebogen,vroeger zat ik helemaal onder,ik probeer mijn medicijnen zo min mogelijk te nemen maar als ik ze inneem dan is het echt nodig,ach ja kan er wel goed mee leven zit in ieder geval niet meer bij de longarts dus dat is een goed teken.
jij zal dan ook wel borstvoeding gaan neem ik aan ?
liefs mier

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 16:52:02'));

hoi yvonne,
ik heb nu geen eczeem meer,alleen met het warme weer krijg ik het  in mijn ellebogen,vroeger zat ik helemaal onder,ik probeer mijn medicijnen zo min mogelijk te nemen maar als ik ze inneem dan is het echt nodig,ach ja kan er wel goed mee leven zit in ieder geval niet meer bij de longarts dus dat is een goed teken.
jij zal dan ook wel borstvoeding gaan neem ik aan ?
liefs mier

Hallo Mier

Ik wist niet dat het beter is als je last van astma enzo hebt. Als dat zo is dan twijfel ik ook niet hoor, alhoewel ik er anders niet voor gekozen zou hebben denk ik. Mijn moeder, zus en tante hebben allemaal borstontsteking gehad en als je dat zo dichtbij meegemaakt hebt is dat geen pretje. Toen zei ik ook direct dat ik geen borstvoeding zou geven. Mijn zus heeft de tweede week niet eens meegekregen, want ze had er 40 graden koorts bij. Geen pretje dus. Ik hoef het dan niet te krijgen, maar toch.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan