wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

ik moet eerlijk zijn dat ik er anders ook niet voor gekozen zou hebben denk ik als het niet ,,moest,, maar nu sta ik daar natuurlijk wel anders tegenover...

Hallo,
Moet ook nog een weekje wachten, denk ik. Maar mijn cyclus is superonregelmatig, tussen de 29 en 44 dagen. Heb getemperatuurd deze maand en rond de 15e dag steken linksonder gevoeld. Temperatuur is omhoog t.o.v. de weken daarvoor. Helaas zijn ovulatietesten niet te betalen als je twee pakjes per cyclus moet gebruiken...

Is er nog iemand die net zo'n onregelmatige cyclus heeft? Ik ga eind van deze maand even naar de huisarts, misschien heeft die tips voor mij!

Pfffff schreef ik vanochtend nog dat ik geen last van mn onderbuik had.... uhhh fout gedacht dus. Heb nu sinds vanmiddag beetje zeurderige gevoel in mn onderbuik.
Ik ben het wachten zo zat..... misschien kan ik het niet houden tot mn NOD....

Houden jullie het nog uit??

Liefs

zenuwachtig anoek?
nog 5daagjes voor jullie!!!!!!!!voor ons nog 4
zenuwen zijn ook een beetje erg,ik had effe mijn banner erbij jou opnieuw opgezet want hij stond zo ver weg

Hoi meiden,

Ik moet nog 11 dagen wachten tot mijn NOD. Wat duren de dagen toch lang..Ik ben sinds 2 dagen moe.. Gewoon echt heel moe s avonds. En op een of andere manier voelt het eigenlijk wel goed. Maar durf dat gewoon niet te denken want ben dan zo bang dat het zo tegenvalt. Voor de rest voel ik me overigens goed. Geen steekjes, zere borsten..
Spannend allemaal. Fijn weekend, groetjes Suus

ps hoeveel eerder kun je eigenlijk testen dan?

groet, Suza

hoi suza,
ze zeggen dat je pas kan testen vanaf de   dag dat je ongesteld moet worden,maar sommigen testen ook al van tevoren en geef soms ook al een positieve test dus een dag of 2 eerder kan soms ook al...
liefs mier

Terug
Bovenaan