wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hey Twinkel!
Je hebt net gepost voor mij en had je berichtje nog niet gezien, ha ha!
Wiebelmiepen vind ik wel een egr grappige. Of "kluskippen", ha ha!! Tpoic "NOD eind juni" bestaat al en na eind juni moeten we dan weer iets nieuws verzinnen. MIj leek het leuk om een wat algemenere naam te verzinnen.
Wat vindt de rest van "Wiebelmiepen"?!!

Ja, ik was ook wel teleurgesteld.... Was er wel snel overheen, maar was pas ronde 1. Naar welke ronde ga jij?

Liefs Anoek

Ronde 5 alweer, ...

Ik weet dat ik hier nog niet over mag klagen, maar ja ... als de wens er eenmaal ligt!
Ik begin nu toch wel wat ongeduldig te worden.

Liefs,

Twinkel3

Ongeacht welke ronde je zit, heb je dat gevoel denk ik. Zal wel sterker worden naarmate het langer gaat duren. Als je eenmaal besloten hebt er voor te gaan, wil je het natuurlijk ook het liefst meteen.... Ik ben echt mien ongeduld, dus ik wilde ook gewoon dat ik een van de weinige was waarbij het in 1x raak was... maar helaas....

Voel je je nu weer wat beter?

Liefs Anoek

Ja hoor, gelukkig wel weer!

Ga nu slapen, beetje moe...
Welterusten voor straks,

Liefs,

Twinkel3

Hee meiden,

Was ik eindelijk weer druk weekend gehad!
Heb nog steeds geen RD gezien dus ben nu officieel een dag overtijd.
Maar ik wacht nog ff met testen want morgen ben ik jarig en ik wil mijn verjaardag niet verpesten en zo'n dag is toch zo voorbij.
Donderdag is mijn vrije dag en dan wil ik het gaan doen als ik het volhou tot dan.
Ik heb ook geen ongi klachten of iets wat lijkt op een zwangerschap alleen een beetje buikpijn maar niet zo heel erg.
Het zou wel leuk wezen als het raak zou zijn na 13 rondes.

Karen wat k*t voor je dat je weer ongi bent geworden.
Ik hoop voor alle meiden op meer geluk de nieuwe ronde!!!!!

Gr: Poppie 2

Jeetje Poppie, wat spannend!
Je hoeft ook helemaal geen klachten te hebben als je zwanger bent hoor. Dus dat zegt helemaal niks.
Ik snap dat je niet op je verjaardag wilt testen. Aan de andere kant...áls het positief is, is het wel een héél mooi verjaardagscadeau! Toch begrijp ik je keuze, dan misschien een laat verjaardagscadeau. Ik duim voor je!

Liefs Anoek

Hee anouk,

Tja dat is de keerzijde als ik positief test is het dubbel feest,maar wij zijn alweer 13 maanden bezig en dan word je toch een beetje bang van het zal wel weer nix zijn.
Met mijn eerste had ik ook geen zwangerschapskwaaltjes maar toen wist ik gewoon dat ik zwanger was dat gevoel was heel apart.
Ik ben wel moe en soms wat vlagen buikpijn maar niet heel erg.
 Gr: Poppie 2

Hoi Poppie,
Snap dat je nu wat langer wilt wachten. Zou hetzelfde hebben in jouw situatie denk ik.
Ik wil je in elk geval een hele fijne verjaardag wensen!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan