wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

@Twinkel:
We zijn weer eens van de NOD-lijst juni afgegooid. Dat gebeurt bij mij steeds omdat ik altijd onderaan de maand zit. Ik heb mezelf er weer op gezet. Denk dat jij dat ook weer moet doen, als je wilt natuurlijk

Liefs Anoek

Hi meiden,

Ook ik ga mee naar de volgende ronde, de RD  is zojuist bij mij geariveerd.... Vanmorgen getemperatuurd en had ineens nog maar 36,7 en kreeg vanmiddag plotseling hele erge buikpijn dus had al een beetje het vermoeden... maar als het dan toch door zet is het toch ff balen...

Nu weet ik ook meteen waarom ik 6 jaar geleden aan de pil ben gegaan: door die verschrikkelijke buikpijn..... ik ben al 4 maanden gestopt met de pil, alleen deze keer is de buikpijn echt niet te harden... ik zit nu met een kruik op mijn buik voor de comp....

K*Tzooi........

grt karen

hee meiden,
hoe gaat het met iedereen??
bij karen ook weer de rd gesignaleerd
liefs mier

Hoi Karen,

Kl*#e, ook de RD's bij jou. Had al gereageerd op je topic.

Nu alleen Poppie nog... Poppie hopelijk komen ze bij jou niet op bezoek. We duimen voor je.

Ik heb ook voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil (okt 2006) ontzettende buikpijn nu. Tampons zijn niet aan te slepen, zeg maar....Echt shit, hopelijk is het weer snel voor bij en dan kunnen we er weer voor gaan!

Weltrusten allemaal!

Liefs Anoek

Hi meiden,

Bedankt voor jullie reactie!!

Anouk: Bij mij zijn de tampons ook niet aan te slepen, sinds ik gestopt ben met de pil lijkt het wel of ik veel erger ongi ben....

Maar onder welke topic gaan we deze maand verder???

liefs karen

Hoi Meiden!

Ook ik ben er weer! Was heerlijk klein weekje naar Barcelona geweest met mijn mannetje! Kan het jullie aanraden het was echt super! Mn nod is 6 juni, nog 2 daagjes.. Vrijdag heb ik klein beetje rozig/bruin bloed gehad en vandaag ook weer een beetje.
En voel me verder eig wel goed, wel wat klachtjes, grotere borsten vooral! Dus ik kon gewoon niet wachten en heb vandaag al een test gedaan, helaas.. niks, maar ja eigenlijk kan ik pas 7 juni gaan testen. Oohw dat wachten wat duurt dat toch lang he? Tis nog maar de 1e ronde, kan me zo goed voorstellen dat je als je langer bezig bent dat je jezelf helemaal gek kan maken. Maar goed nog een paar nachtjes slapen en dan weten we het zeker.

Groetjes,
Suza

Hé Karin,

Kl*te zeg dat de RD's weer op bezoek zijn gekomen.
Het is toch altijd weer een flinke teleurstelling.
Ik ben nu al wel weer aan het idee gewend geraakt dat we weer een volgende ronde ingaan, maar afgelopen weekend voelde ik me nog even zwaar kl*te.
Vooral toen ook nog iemand vroeg of het mij niet leuk zou lijken om zwanger te zijn (ik dacht: "Je moest eens weten... grrrrrrrrrrrrrrrrrr"!

Een nieuwe topic is een goed idee!

Wat dachten jullie van:
* NOD eind juni of * Wiebelmiepen * ....

Laat het maar horen,

Liefs,

Twinkel3

Hoi Suza!
Dus lekker genoten in Barvelona? Moet een geweldig mooie stad zijn. Ik ben er zelfnog nooit geweest, maar zou er graag nog een keer naartoe gaan!

Je NOD is 7juni?? Misschien is het een innestelingsbloeding. You never know! Succes met afwachten en houd je ons op de hoogte?

Maarre....meiden? Weet een van jullie een leuke titel waar we verder onder kunnen kletsen? De huidige titel is niet helemaal meer van toepassing. Althans op de meeste van ons...Ik heb zit nadenken, maar heb echt geen creatieve inval. Iemand anders misschien?

Hier gaat alles z'n gangetje. Ongi is gelukkig minder heftig sinds vandaag. Daar ben ik wel blij om hoor. Ik kijk nu alweer uit naar mn klusweek!!
Hoe is het bij jullie? Die ellendige RD's alweer voorbij en klaar voor de volgende ronde?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan