wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Heey meiden,

Als ik het goed heb wachten Karen en Poppie nog voor deze ronde, de rest gaat allemaal door naar de volgende ronde?
Ik duim voor jullie....

pink

Ja alleen Poppie en Karen nog. Hopen dat zij wel postief mogen testen, dan zijn er tenminste een paar van ons gelukkig!
Ik word echt helemaal gek van de buikpijn  Stomme ongi.. kan blij zijn als ik dat weer gehad hebben en helemaal als het 9 maanden wegblijft
Vanavond eet ik lekker een biefstukje!!!!!!!!!!!!

Liefs Anoek

Hi meiden,

Anouk: Was je biefstukje lekker??? hahaha groot gelijk geniet er maar lekker van!

Ik heb trouwens de afgelopen tijd getemperatuurd en zat in het begin rond 36,5  en toen liep het op  steeds 36,8 en nu de afgelopen dagen  zelf steeds 37!
Zou dit een goed teken kunnen zijn?? ik hoop het maar!! ik hou het niet meer  tot 11 juni, maar ik zal wel moeten...... verder nergens last van..... behalve kleine steekjes onderin mijn buik.....
ik hoop het zo!!!!!!!!!    

Poppie ga je morgen al testen?? of wacht je nog een paar dagen??? anders succes!!!

Liefs karen

Hoi Karen,

Biefstuk was heerlijk!!!!!!!!! vanavond ook lekker een glaasje wijn.... Ik drink eigenlijk niet veel, maar idee dat hetafgelopen weken niet mocht, maakt het nu wel erg aantrekkelijk, ha ha!
Ik heb zelf niet zoveel verstand van temperaturen, maar wat ik van een vriendin begreep is dat je temp na je ei omhoog en pas vlak voor je ongi daalt. Lastig te zeggen nu. Je moet nog even geduld hebben meid!!

Poppie al nieuws??

Liefs Anoek

Hé hallo,

Jij aan de biefstuk Anouk? Hier staat stokbrood met filet americain op het menu.
Ach ja, nu het toch nog kan laten we het er dan ook maar van nemen.
Gisteravond een feestje gehad (kon ik ook gewoon drinken).

Karin, ik hoop voor jou dat je temperatuur zo hoog blijft.
Bij mij steeg hij ook tot 37,1 maar vanaf +/- 4 dagen voor mijn ongi begon mijn temperatuur weer te zakken met iedere dag 0,1 graad.
De dag van mijn ongi zakte hij met 0,3 graden, naar 36,3.

Dit is ook ongeveer mijn temperatuur voor mijn ei.
Grappig was wel om te zien dat de paar glazen wijn gisteren op het feestje duidelijk invloed hadden op mijn temperatuur vanmorgen (36,9 hihihi).

Ik duim voor je dat jouw temperatuur hoog mag blijven en dat je snel positief mag testen!

Liefs,

Twinkel3

Hey Twinkel!
En heeft de filet americain gesmaakt?! Zometeen ga ik lekker een wijntje inschenken. Mn mannetje is nu werken, dus zit in mn eentje op de bank. Heb wel de konijnen rondlopen, dus helemaal alleen ben ik niet, ha ha!
Zo kan je in je ongi toch iets positiefs zien, niet dan?!!

Zullen we met z'n allen straks een nieuw topic maken met een wat algemenere titel?
Gaan we daar verder naar de volgende ronde!!

Jullie nog plannen voor dit weekend?

Liefs Anoek

Hey!!

Lijkt me een goed idee, zo'n nieuwe topic. Kunnen we daar verder praten en hopen en zenuwachtig zijn....

Pink

Terug
Bovenaan