Wie NOD in agustus?

Chantalle,

Lekker hoor dat je vakantie hebt. En beter dit weer dan dat je de hele dag binnen zit omdat het giet. Ben vandaag met mijn dochter samen naar het zwembad geweest. Daar was het goed uit te houden. De hele middag in het peuterbadje. Ik hou wel van dit weer.

Vanavond even wezen shoppen. Slingers kopen voor mijn dochter haar verjaardag en een nieuwe winterjas die ze van mijn schoonvader krijgt. Verder regenlaarzen en een parapluutje. (hahaha wat een tijdstip om te kopen). Verder nog wat kleine dingetjes. Niets bijzonders.

Wij hebben over een week of 6 vakantie dus ga nog even zoeken of ik iets kan vinden om naar toe te gaan.

Groetjes Debbie

hallo allemaal

ik ben er een tijdje niet geweest dus ben een beetje aan het kijken waar iedereen is gebleven ik was het meisje die gaat trouwen op 08-08-08
en ben al sins april gestopt maar het en nog ssteets niets te bekennen mag van mij wel op schieten nu.

ik heb onwijs laast vn me ongestel heid pijn niet normaal
en nu is het ergste dat ik ongestel moet worden op mij bruiloft ik hoop zo dat het even uitgestelt wrd anders ga ik dood hooor

ben zo verschikkelijk zenuwachtig
ik ga maandag eerst even lekker genieten in de sauna en een over heerlijke massage
hahaahah...

hoe gaat het met jullie?

Hoi Mariska,

Volgende week trouwen. Spannende dagen dus.
Zou mooi zijn als je deze ronde gewoon niet meer ongie wordt en lekker zwanger bent als je gaat trouwen. Wat voor mooier cadeau zou je je kunnen wensen op je trouwdag.

Hoop dat je een hele mooie dag gaat krijgen.

Debbie

Hoi Debbie,

Vind het zeker vervelend dat ik geen regelmatige cyclus heb, er is geen
pijl op te trekken. Maar mijn vriend vind er niets ergs aan, kun hij extra veel
klussen  en laat hij daar nou geen problemen me hebben, hahaha.

@ angel: ik heb het ook aan niemand verteld dat we bezig zijn voor een kindje, dus
het is harstikke fijn om hier verhalen te lezen en een beetje te kunnen kletsen.

Zo ga nog ff buiten zitten, een beetje afkoelen. Morgen weer vroeg dag (zus van mijn  vriend gaat trouwen)  en dan lekker weekend......

Goedemorgen allemaal..............elke dag een stapje dichterbij.....
Gisteren hebben we voor de zekerheid toch nog maar flink geklust.....ik ben blij dat mijn vriend er dubbel en dwars achterstaat en ook wil klussen als het iets minder spontaan is hahahah. De pijn in de buik wat ik gister had is er nu in ieder geval niet meer. Dus weet ook niet wat het was!

Zometeen gaan we   4 dagen genieten in Parijs.....daar heb ik echt zin in. Fijne afleiding ook!

Mariska: Spannend hoor dat je bijna gaat trouwen, hopelijk krijg je een mooi cadeau....een positieve zwangerschapstest!

Nou meiden als ik jullie niet meer spreek, heel veel succes allemaal vooral voor diegene die dit weekend hun NOD hebben! En dan ben ik benieuwd maandag als ik terug ben.

Doeg Liefs Angel

Snik ...ik sta niet meer in het rijtje.....bloemetje wil je me terug zetten? Thanx x

Hi ladiesss!

Hoe is het hieroh met iedereen? Met moi gaat ie nog goed! Ben wel heeeel erg brak want vannacht slecht geslapen (warm, snurkende man, mug, blerende geit voor het slaapkamerraam (dat heb je als je op een boerderij woont), onweer die heel dichtbij inslaat en als je dan eindelijk slaapt dan wordt je in je nachtmerrie overreden door een auto en gil je de hele buurt bij elkaar en een uur later lig je nog te snikken van de schrik). Schiet lekker op dus!

Maar hormonaal is alles wel ok en stabiel. Krijg wel steeds pijnlijkere tepels. Heb zelf echt niet het gevoel dat het raak is maar toch vind ik het wel erg spannend omdat mijn omgeving daar anders over denkt. Nog 1 week......

Mariska, wat gaaf dat je gaat trouwen!!! Wij zijn ook NET getrouwd (27 juni) en hebben echt zo'n mooie dag gehad! Ik kan je 1 tip geven... GENIET van iedere minuut! Van iedere seconde!! Je hoeft je die dag echt nergens druk om te maken, echt niet! Alles loopt op vanzelf, je hoeft niets te doen die dag behalve dan genieten, genieten en nog eens genieten! ALS je bang bent ongesteld te worden die dag (ook voor je jurk enzo), doe gewoon een tampon in en ga van de dag zelf gewoon lekker genieten, zonder je druk te maken of je ongi wordt of niet. Ik bedoel, het zou vervelend voor je zijn als je je druk maakt of je het misschien al bent maar niet goed voelt door de spanning en de vlekken in je jurk zitten. Ik doel dus meer op je jurk dan dat het vervelend is om ongi te worden als je zwanger wilt worden. Je huwelijksdag is echt heel bijzonder, of je nu zwanger wordt of niet, het is een bekroning op je relatie. Ennuh, ik kan me heeeel erg goed in jou verplaatsen hoor, zo 1 week voor D-DAY. Pfffff, ik WAS heel relaxed, dacht ik! Maar toch werd ik echt zoooo nerveus die laatste dagen...Maar het  is echt heel bijzonder... En dat gaat echt allemaal vanzelf. Geniet van de laatste voorbereidingen.....

xxx Esther

Hai Dames,

Helaas zijn vandaag mijn Rdtjes begonnen! Ik dacht echt dat ik zwanger was door alle kwaaltjes maar zal wel komen door de verschijnselen van het hormoon vrij zijn ineens.. 30 juli was mijn NOD, ben vandaag 1 juli ongi geworden dus rond 30 augustus is mijn NOD.

Liefs Lot

Terug
Bovenaan