Wie NOD in agustus?

hey meiden
het lijstje wordt echt al lang. ik mag eindelijk ook beginnen met klussen ben benieuwd wat het gaat worden en de tijd gaat gewoon echt niet snel voorbij het lijkt echt eeuwig te duren gewoon. nou ben benieuwd hoeveel er zwanger zijn van jullie hoop allemaal wel het zo geweldig gevoel als je het bent. nou ja als je niet misselijk bent in elk geval. nog even volhouden allemaal. en succes met klussen voor de rest.
groetjes

hey essie
ik ben ook pas getrouwd en het gaat echt allemaal vanzelf en het leid je ook echt af van je ongi. en het is echt heel bijzonder om dat te doen. veel succes die dag ook heb ik die dag een bruiloft van een collega van me ze heet ook esther. en meiden succes met klussen en voor de andere meiden ik duim voor jullie hopelijk is het zover.

Ghi ghi ghi

Een misverstandje, ik ben Essie / Esther die al getrouwd is op 27 juni en tegen Mariska zegt dat ze lekker moet genieten, haha.
Dus Mariska gaat trouwen en wordt misschien wel / niet ongi op 08-08-08.

Zo nog even een update vanuit huize Esther... Ben erg moe maar dat komt vast doordat ik nauwelijk geslpaen heb afgelopen nacht, hard gewerkt, gekookt, opgeruimd en alle week boodschappen weer gedaan heb. Ik ging toen straks naar de wc en nou had ik weer zoiets van: wat nu weer!!! Mijn afscheiding begint donker te kleuren. Niet erg, maar wel beetje donkerder richting bruinige zooi. Heb niet echt last van mijn buik maar voel me wel alsof ik ongi zou moeten worden wat pas over een ruime week zou moeten zijn. Heb ook echt een mega vette huid en voel me beetje bleh!!! Nouja, zie wel weer waar dit op uitdraaid. Begin in ieder geval best nerveus te worden en daar baal ik eigenlijk een beetje van. Waarom kan ik er nou niet gewoon lekker nuchter en luchtig over doen.... Zo van: "wij proberen een kindje te krijgen en we zien wel wanneer het raak is, tralallalla". Naja, ik ga zo lekker mijn bedje in! Druk weekend voor de boeg met veeeeel werken thuis.

Allemaal fijne en rustige avond!

xxx Esther

Hoi

@bloemetje22 ( en natuurlijk alle andere meiden )  is het misschien een idee om een smiley achter iemands  naam    te zetten, dat de rd's zijn gekomen of dat die gene zwanger is.
Het is maar een idee, het hoeft natuurlijk niet als jullie dat niet willen.

Hier zijn de klusweken aangebroken, ben van plan er deze maand goed gebruik van te maken hihi

Groetjes Mama2006

Hoi Mama 2006,

Goed idee, doen we,

Dames die vandaag nog hebben, succes meiden.
We hopen op goed nieuws.

Liefs

hoi hoi,

de eerste 4 zijn aangebroken op de lijst!!!!

SPANNEND!!!!!!!!

X

hoi meiden,

alles goed?
Vandaag is mijn NOD, heb gistermiddag al stiekem een testje gedaan, was zo op van de zenuwen, uiteraard negatief. vandaag zou ik ongesteld moeten worden en dat zal ook wel gebeuren. anders doe ik morgenochtend of maandagochtend nog een testje maar ik denk dat ik ervanuit kan gaan dat we de volgende NOD op 30 augustus hebben, blijf dus wel gezellig hier.

sterkte voor alle anderen.

Liefs

hai busababe
als je nu die test van gistermiddag nu bewaart had voor vanmorgen dan had je het geweten aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
je houd de spanning er goed in
ik wist nl nog dat je vandaag je nod had en dacht ik ben benieuwd even chekken
maar goed beloof dat je het morgen met ochtendurine doet
en ik hoop dat je zwanger bent meid toi toi toi
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan