Wie NOD in agustus?

He hoi;

Ik ben ook ongi geworden, op dag 37!!!!!! Bah, baal ontzettend!!!!!! Had nu echt goede hoop!!!!

Maandag naar het ziekehuis bellen, ben ook al een jaar bezig en loop nu sinds kort bij een gyn in het ziekenhuis!!!!!!!!!

Liefs Marie

Marie,
Wat balen, ook niet leuk voor jou. Wat doen ze in ziekenhuis bij gyn voor jou?
Vind het dan zo moeilijk dat ik hier kom vertellen hoe het met me gaat, terwijl er mensen zijn bij wie het zo lang duurt.

Liefs.
xxx

Ha lieve meiden!

Nog geen RD-tjes!!! Het is nu wel erg spannend hoor.... We gaan morgen een test doen hebben we net besloten, ALS ik niet ongi ben natuurlijk he.... Begin nu wel steeds meer hoop te krijgen dat het raak is....

Ik hou julli eop de hoogte hoor!

Bloemetje, wat fijn voor je dat die kleine wat rustiger wordt.... Ik ben echt opgelucht voor je dat jullie een besluit genomen hebben en dat je zwanger bent!!! Zo fijn.....

Nou ladies, ik ga weer verder, moet zo koetjes melken, eten en naar een verjaardag. Dus tot morgen!

xxx Es

Hey meiden,

Marie, wat balen zeg, vind het echt heel rot voor je! Ik hoop voor je dat je binnenkort goed nieuws hoort!!!

Vlinder, had op jou gereageerd bij de kluskippies...sterkte meis!

Essie, wat spannend voor je zeg! Zul je ons morgen op de hoogte houden, ik hoop heel erg op positief nieuws!!

Bloemetje.meid gefeliciteerd!!! Kun je het al een beetje bevatten??!!!

Hier nog  3 dagen te gaan...vind het nu toch wel erg spannend...had een erg vreemde temp.lijst, maar nu heb ik op een zwangerschapspagina al die temp.lijsten gezien van vrouwen die zwanger waren en daar zijn er echt heel veel bij die na de eisprong geen 3 hoge temperaturen hadden, maar ook zoveel schommelde...dat heeft me weer een beetje moed gegeven...slecht eigenlijk! Vanmorgen was mijn temp. 36.9...dus hij is nog wel vrij hoog...hopen dat dat zo blijft!
Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat ik op dag 14 mijn eisprong heb gehad, maar ff zegt dus dag 19...ga dus niet gelijk juichen als ik dinsdag nog niet ongesteld ben, dan probeer ik nog 5 dagen te wachten, voordat ik ga testen! (maar ik ken mezelf, vaak lukt dat toch niet!)

We wachten maar weer af! Meiden die ook nog wachten, ik duim voor ons allemaal!

Liefs Joepie

Bloemetje: gefeliciteerd!!!

En Vlinder, heel veel sterkte en een dapper besluit.

Meiden, ik heb een topic geopend voor NOD september
dus vandaar dat ik hier op de Aug-topic niet zo veel meer te vinden ben hoor, sorry hiervoor. Er zijn ook zoveel topics waar je bij kan reageren!!!!

hej allemaal!!
Mijn vakantie is om!!   Zal dus nu weer wat meer aanwezig zijn!!
Super joh dat er al zovbeel zwangeren zijn!!
Proficiat voor julie allen!!
Heb vorige week ook weer last gehad van die rare buikpijn en misselijk heid, denk dat t mijn eisprong was, want idt had ik vorige maand ook!!  Dus we hebben flink geklust!! Nu afwachten.........
hoest verder met iedereen!

Heb van de week ook nog verjaardag van  mijn dochter gehad, ze is 1 jaar geworden!
Was erg leuk, ze zat van onder tot boven   onder de taart...jhaha...grtjes en tot snel

en voor degene met de nod succes!  

gefeliciteerd met je dochter chantelle.
Gezellige dag gehad?
Liefs.

BLOEMETJE!!!!

Gefeliciteerd meid!!!

Ik las het net dat je positief getest hebt.
En wat zie ik, je hebt dezelfde datum als mij. ook 17 april.

dat ongi gevoel heb ik ook nog steeds af en toe hoor. Maak je geen druk over al die kwaaltjes en onzekerheden, geniet ervan. Het is jullie gegund.

Mischien dat de hond het al aanvoelde, en vandaar zijn gedrag. ik heb dat namelijk wel vaker gehoord.

groetjes

Terug
Bovenaan