Lieve meiden, jullie steunen me echt heel erg hoor.... Ben jullie erg dankbaar voor het meeleven!!!
Ik weet niet meer zo goed wat ik denken moet. Na 12 jaar hormonale anticonceptie ken ik mijn eigen lijf ook niet. Ik heb ook pas 1 echte natuurlijke ongesteldheid gehad en die was erg netjes na 25 dagen. Op basis daarvan was mijn NOD ook gisteren. MAAR ik meende 2 weken geleden donderdagavond en vrijdag steken links onderin te voelen en dacht echt dat dat mijn eisprong was. Paar dagen later had ik een drukkend gevoel, harde buik, een soort krampend gevoel diep onderin mijn buik. Mijn hele buik deed er zeer van, zelfs vanaf de buitenkant. Ik dacht dat dat misschien innesteling was. Dit allemaal meegenomen leek het mij stug dat mijn cylcus langer zou zijn dan 25 dagen gezien het feit dat ik mijn eisprong gevoeld denk te hebben. Sinds wat ik denk dat innesteling geweest zou kunnen zijn, heb ik vlagen van misselijkheid, heeeel erg moe, pijnlijk tepels, vollere borsten, erg wisselende buien, zeer emotioneel soms om niets en soms om iets kleins. Gisteren ben ik een paar keer zo duizelig en misselijk geweest dat ik nu echt dacht te voelen aan alles in mijn lijf: ik ben zwanger, kan niet missen. Mijn man dacht het al vanaf de keer dat het raak zou kunnen zijn geweest. We hadden gisteren echt gedacht dat als we gingen testen dat er echt een plusje zou verschijnen.... We waren ook echt helemaal vrolijk en blij en het kon niet missen dachten we. En nu weet ik het niet meer. Clearblue zegt van niet.... Als ongesteldheid uitblijft ga ik maar eens kruidvat testen halen denk ik, daar hoor ik iedereen hier over.... Ohja, had gisteren mijn temp opgenomen: 37,2. Vanmorgen: 37.0, das hoog??? Heb oraal getempt, temp liever niet rectaal. Vind ik echt verschrikkelijk...
Joepie, wat spannend voor jullie zeg... Ik durf er geen zinnig woord over te zeggen wanneer je NOD nou precies is, hahaha. Ken mijn eigen cyclus nauwelijks, hahaha. Ik hoop echt voor je dat het raak is!
Liefs, Esther