Wie NOD in agustus?

Bloempje.

Ooh, wat grappig, hihi.
Lopen we zo goed als gelijk,
Ik ben nu vier weken en 2 dagen, en s ochtends vaak erg beroerd.
Ik moet morgen voor paar dagen naar schoonouders. Pff, vriend wil het nog niet vertellen, maar ik ben bang dat ik het niet verborgen kan houden. Ben zo moe. En zo beroerd af en toe.
Weekend zijn we bij me ouders, weer zelfde verhaal, en die hebben alles erg snel door.

Hoe voel jij je?

Liefs

Goeie morgen allemaal!

Nog geen RD-tjes te bekennen.... Wel een negatieve testuitslag vanmorgen...

Ik weet het niet zo goed... Gisteren leek het echt enorm of ik zwanger was, ben een paar keer zo misselijk en duizelig geweest, zelfs mijn man kent me niet meer terug en we dachten allebei echt een positieve test in ons handen te hebben... Helaas.... Wacht mijn ongesteldheid maar weer af... Voel me even zwaar teleurgesteld in mezelf, dat mijn lijf zo raar doet...

Hoe is het met de anderen? Joepie, jij ook bijna NOD toch? Kan het niet even teruglezen tijdens dit berichtje tikken, dus sorry als ik me vergis in namen....

Spannend allemaal....

Liefs, Esther

Hey Esther,

Meid, wat balen zeg...je zal wat krijgen van die negatieve testen....pppfff...maar misschien heb je te vroeg getest...daar hopen we natuurlijk op!!
Ik ga voor je duimen dat de rd-tjes wegblijven en dat je over een tijdje alsnog positief test!

Ik heb idd over 2 daagjes m'n NOD...ben nu alweer zenuwachtig wat m'n temp. morgenvroeg gaat doen...als hij dan lager is, dan kan ik er vanuit gaan dat ik dinsdag ongesteld word...vanmorgen was hij 36.8 (basistemp. 36.3) dus da's nog hoog!
Maarrrr...mocht ik niet ongesteld zijn dinsdag ga ik nog niet direct testen, want op fertililtyfriend geeft hij aan, dat ik waarschijnlijk rond dag 19 mijn eisprong heb gehad, wat mij gek lijkt maar goed...als dat klopt, moet ik dus nog 5 daagjes wachten, omdat ik zelf dag 14 heb aangehouden (goed gevoeld en temp. daalde naar 36.0)...
We wachten dus af!

Maar hoe erg ik in de vorige 2 rondes het gevoel had zwanger te zijn en mijn vriendje toen heel nuchter was (en hij had gelijk), nu is het andersom...hij zegt constant, misschien ben je wel zwanger, heb een voorgevoel en ik heb juist helemaaaaaaaal niet het gevoel dat ik zwanger ben! Zou leuk zijn als het wel zo was, heb echt een babyboom om me heen, iedereen is zwanger!!!

Morgen weer werken, dus dan zal ik er minder zijn, maar ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

essie, wat balen, hoelang ben je overtijd nu dan?
nog even afwachten, misschien komt er alsnog een positieve test?

Joepie, ook bij jou spannend.
hopelijk heeft je mannetje gelijk, ik had deze maand ook niet het gevoel dat het raak zou zijn, maar geen ongi, en licht streepje, begin het nu pas te geloven hoor.

liefs

Lieve meiden, jullie  steunen me echt heel erg hoor.... Ben jullie erg  dankbaar voor het meeleven!!!

Ik weet niet meer zo goed wat  ik denken moet.  Na 12 jaar hormonale anticonceptie ken ik mijn eigen lijf  ook niet. Ik heb ook pas 1 echte natuurlijke ongesteldheid gehad en die  was erg netjes na 25 dagen.  Op basis daarvan  was  mijn NOD ook  gisteren. MAAR ik meende 2 weken geleden donderdagavond en vrijdag steken links onderin te voelen en dacht echt dat dat mijn eisprong was. Paar dagen later had ik  een drukkend gevoel, harde buik,  een  soort krampend gevoel  diep onderin mijn buik. Mijn hele buik deed er zeer van, zelfs vanaf de buitenkant. Ik dacht dat dat misschien innesteling was. Dit allemaal meegenomen leek het mij stug dat mijn cylcus langer zou zijn dan 25 dagen gezien het feit dat ik mijn eisprong gevoeld denk te hebben. Sinds wat ik denk dat innesteling geweest zou kunnen zijn, heb ik vlagen van misselijkheid, heeeel erg moe, pijnlijk tepels, vollere borsten, erg wisselende buien, zeer emotioneel soms om niets en soms om iets kleins. Gisteren ben ik een paar keer zo duizelig en misselijk geweest dat ik nu echt dacht te voelen aan alles in mijn lijf: ik ben zwanger, kan niet missen. Mijn man dacht het al vanaf de keer dat het raak zou kunnen zijn geweest. We hadden gisteren echt gedacht dat als we gingen testen dat er echt een plusje zou verschijnen.... We waren ook echt helemaal vrolijk en blij en het kon niet missen dachten we. En nu weet ik het niet meer. Clearblue zegt van niet.... Als ongesteldheid uitblijft ga ik maar eens kruidvat testen halen denk ik, daar hoor ik iedereen hier over.... Ohja, had gisteren mijn temp opgenomen: 37,2. Vanmorgen: 37.0, das hoog??? Heb oraal getempt, temp liever niet rectaal. Vind ik echt verschrikkelijk...

Joepie, wat spannend voor jullie zeg... Ik durf er geen zinnig woord over te zeggen wanneer je NOD nou precies is, hahaha. Ken mijn eigen cyclus nauwelijks, hahaha. Ik hoop echt voor je dat het raak is!

Liefs, Esther

Hoe is het trouwens met de andere dames die NOD hebben / hebben gehad? Maaike Sanne, Ramona en nog een aantal: MELDPLICHT!!!!

Hoi,

Essie, wat balen dat je je nu zo voelt.
Ik begrijp best dat het moeilijk is als je niet goed weet hoe je cyclus dan is, dat je je zo voelt.
Maar meis, je lichaam kan ook gek met je doen hoor, eerste maanden had ik allerlei klachtjes. Deze maand niks, ja, ziek, maar dacht dat het een buikgriep was.
Dus, je weet nooit. ik duim voor je dat je alsnog een positieve test krijgt.
maar hou er ook rekening mee, dat al die klachten ook nog ontpillen kunnen zijn.

Ja, hoe gaat het met dames, die nod hebben gehad?
Liefs.

Hey meiden,

Volgens mij heb ik er ergens gelezen dat Maaike Sanne zwanger is...weet alleen nie meer waar...zwanger en overgewicht ofzo???Ga even spieken!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan