Wie NOD in agustus?

Tis hier wel spannend hè meiden. Ramona nog steeds geen rd-tjes? Gefeliciteerd met je mannetje trouwens

Wen wat spannend meis, wie weet wat er de komende dagen allemaal gaat gebeuren meis. Hoop echt dat je over paar dagen positief mag testen. We kunnen wel een  gebruiken!

Welkome Demienne, gezellig dat je met ons mee kletsen meis. En bijna trouwen. Spannende fase in jullie leventje hoor.

Uhmm nu ben ik kwijt wat ik nog meer wou zeggen, ff terug lezen
Ben best wel moe heb vanavond lekker gezwommen
En voelde echt steken in mijn buik, dacht eerst verbeeld het me, zal wel niks zijn, maar heeft echt een tijdje aangehouden. En na het zwemmen ook nog. Dus denk dat het mij ei was  En laten we nou net na het eten geklust hebben, hahah

Liefs Nathalie

Wat me opvalt is dat heel veel meiden kei vroeg testen. Zijn jullie allemaal zo ongeduldig? Ik snap het wel hoor, maar heeft totaal geen zin dus waarom zo vroeg testen? Aan de ene kant houden we onszelf misschien dan rustig, dat we denken van ohh tis negatief ohh dan word ik vast ongi. Maar als we ons dan vreemd blijven voelen, dan hebben we ons eerst de teleurstelling aangedaan terwijl het misschien over paar dagen wel positief is.

Joppe ook voor jou spannende dagen meis. Kom je ons nog wel voor donderdag vertellen of het een NL kindje of Spanje kindje word, hihih. Fijne vakantie in elk geval alvast.

Liefs Nathalie

Goede morgen dames!!!!
Nog geen rd'tjes, dus het kan nog..... had veel ergere ongi klachten dan normaal normaal heb ik er weinig last van, buiten wat rug- en buikpijn, maar sinds een week of twee erge rugpijn.   Nu is ongi pijn precies weg, met zoals bij Wen.
Afwachten dus.... of het een Belgie kindje wordt (niet NL)....
Vroeg testen, ja door ongeduld zeker... ik dacht, ja als ik zwanger zou zijn, waarom het dan al niet weten.... nu ga ik zeker vandaag niet testen, ik wacht nu wel een paar dagen als m'n regels er niet doorkomen....
Maar ik vind het zo zenuwslopend, elke keer ik naar de wc moet..... heb ik ze, heb ik ze niet......
Ga nu naar de kapper, daarna werken, ik laat straks nog wel iets weten.....
Groetjes,
Joppeke

Goedemorgen allemaal.........sorry heb al lang niet gereageerd. Ik heb wel een beetje meegelezen, maar ik maakte mezelf ook zo gek iedere keer als ik op het forum kwam. Je leest steeds verschillende kwaaltjes etc en meet dat met jezelf. Wat natuurlijk helemala niet goed is, want iedereen is anders. Daarom leek het mij verstandig om even afstand te doen.

Vandaag is mijn NOD! Ik heb al bijna een week steeds ongie buikpijn. Maar ben ook al een week lang de hele dag door misselijk en vooral als ik iets eet of drink. Ik hoef net niet over te geven. Zondag kreeg ik hoofdpijn en gisteren rugpijn dus ik denk oke ik word dus echt gewoon ongie.....want deze tekenen heb ik altijd. maar tot nu toe is er nog niets.

Gisteravond ging ik naar bed en was echt heel erg misselijk en het was allemaal op het randje van naar de wc rennen. Duurde lang voordat ik in slaap viel. Rond 1.30 werd ik wakker en ik draaide me op mijn zij en ik voel me toch een harde steek in mijn buik. Ik schrok gewoon, ik had dit nog nooit gevoeld. Daarna steeds buikpijn en steken en steeds als ik me op mijn zij wilde draaien werd ik erg misselijk. 1,5 uur wakker gelegen en bedacht dat ik gelijk in de ochtend ging testen. Want op dat moment was ik erg heilig van overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Maar ik heb het niet gedaan. Want pijn in de buik is weg en alleen heb ik rugpijn en ik denk dat ik het vandaag toch echt ga worden. Natuurlijk heb ik nog wel hoop, maar ik ben te bang voor de teleurstelling.

Dus joppeke ik wacht even rustig af met jou samen!

Sterkte voor de mensen die al de vlg ronde in zijn gegaan en gefeliciteerd voor de zwangere meiden onder ons!

Succes Joppeke!

Hey Ladies,

Hier be ik ook weer even, kon niet eerder reageren. Nou ik heb alleen hele erge rupijn (heb ik al een dikke week) en zere (.)(.) sinds zondagavond. Hier nog steeds geen ongi ook geen ongi gevoel. Misselijk met vlagen dus afwachten heb met vriendlief overlegd dat we als ik nog niet ongi ben morgenvroeg ga testen. Dus samen met Jonneke en Angel_Sky op het wachtbankje. Tevens heb ik al sinds andehalve week een beetje zeurderige pijn onderin dus denk dat ik weer een blaasontsteking te pakken heb, misschien daarom ook wel de rugpijn.

Ramona

Trouwens de rugpijn is helemaal onderin bij het staatbordje (heupen)

Hoi Ramona....ik heb dus helemaal geen pijn aan mijn (.) (.) hahahah leuk tekentje! Maar wel die rugpijn. Helemaal onderin inderdaad en mijn heupen doen ook pijn. Verder heb ik nu weinig buikpijn. Samen op het wachtbankje inderdaad. Spannend.

Succes

Ja dat heb nu dus wel alsof ze met een moker erop gemept hebben en ze zijn blauw.

Terug
Bovenaan