Wie NOD in agustus?

He Nathalie,

Daar ben je weer eindelijk het is hier zo rustig

Ramona

Ohhh wat is het spannend hier, ik duim helemaal met jullie mee hoor!
Welkom Mirjam, gezellig dat je met ons mee komt kletsen.
Welke ronde zal ik voor je noteren. Heb je veel lichamelijk klachten gehad na mk
Hopelijk bied deze nieuwe ronde je iets heel moois meis.

Het is voor veel meiden spannend, ik duim extra mee!
Hier rommeld er van alles in mijn buikje hoor
Gezien de steken die ik gisteravond had denk ik dat mijn eisprong geweest is
Iedereen heeft iedereen andere kwaaltje meiden
Sommige meiden denken dat ze buikgriep hebben, maar blijken ineens zwanger, hihih

Toitoitoi!

Liefs Nathalie

Hhahah is het zo meis? Ja ik had vanmorgen hele ochtend revalidatietherapie
Maar ben er weer hoor. Jij gaat morgen ochtend testen? Spannenddddddd

Liefs Nathalie

Ja ik weet zelf niet wat ik moet doen heb nog steeds geen ongie en komt er ook nog niet aan. Ik wou eerst morgenvroeg gaan testen maar dat kan vanvond toch ook. Als ik zwanger zou zijn dan moet die test dat dan toch ook wel vanavond aangegeven. Ik vreet me zelf op en loop iedere keer heen en weer kan me absoluut niet consentreren en ben nooit overtijd altijd op dezelfde dag en dezelfde tijd........

Hoi, hoi,

Jeetje ramona spannend hoor, Ik ben aan de clomid en had vorige maand ook op de NOD dag de hele dag niks terwijl ik het altijd s'morgens wordt ik wordt er ook wakker van. Nu de hele dag niks ik dacht van nou dan kan het toch haast niet missen. Ik was ook super zenuwachtig maar helaas kwamen bij mij om tien uur s'avonds de rode duiveltjes aan.

Ik hoop natuurlijk dat ze bij jou weg blijven maar kan natuurlijk ook van de spanningen zijn nu.

Meid heel veel succes en doe anders hgewoon een test dan weet je het zeker.

Groetjes Russell

dank jullie wel allemaal voor het warme welkom,
noteer voor mij maar eerste ronde.
ik heb er niets van gemerkt voor de echo, had wel de dag ervoor heel iets bloed verlies (3 druppels) maar dat had ik ook toen mijn innestelling was geweest dus maakte me niet echt zorgen over.
tijdens de echo hoorde we geen hart en tijdens de inwendige echo zagen we ook echt geen actie van het hart.
moest toen voor mijzelf goed nadenken of ik mijn lichaam het werk liet doen en waarschijnlijk 2  wk wachten met pijn en kramp, en als het dan niet was gelukt, geholpen worden of er gelijk voor kiezen en aangezien mijn lichaam nu al niet reageerde (baby lag 1 wk achter op aantal wk)  heb ik besloten om niet langer te  wachten   maar in ivm feestdagen moest ik totaal een wk wachten tot ik geholpen kon worden.
het ergste was dat ik op dezelfde afdeling lag als de net bevallen dames, niet op mijn kamer maar wel zelfde afdeling.

ik heb later bijna geen klachten gehad en weinig bloed verlies.
en heb het voor mezelf achter me gelaten.

groetjes

's Ochtends is je urine het hoogste geconcentreerd, maar zijn ook wel meiden die in de middag of avond testen hoor. En als je echt zwanger bent tja dan maakt dat nachtje slapen denk ik ook niet meer uit. Maar ligt er wel aan hoeveel hormonen je al hebt aagemaakt. Vind het erg spannend hoor!

Mijn toasti is net gejat door mijn mannetje, heel fijn.Hij had laat pauze dus wou nu ff wat eten. Had al toasti voor hem gemaakt en toen voor mezelf, maar die is nu ook weg, grrr

Dalijk moet ik nog ff weg, maar zie er een beetje tegen op dus blijf nog maar ff hier kletsen, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Hier alles goed hoor. Ik zit weer op het wachtbankje. Heb tweede kuur clomi gehad en heb afgelopen vrijdag of zaterdag mijn ei gehad dis was erg duidelijk te voelen. Moet donderdag weer naar zh voor een echo en voor uitslag bloed over wanneer ik mijn ei heb gehad.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan