Wie NOD in agustus?

Ik hoop dat de rd-tjes nu weg   blijven russell, want jullie zijn al best lang bezig hè?

ja sinds vorig jaar februari en sinds nu twee keer met behulp van de clomid

hej daar ben ik weer, hoest met iedereen?
iemand al voorgevoelens?

Knap hoor Mirjam, hele mooie periode voor jullie lijkt me
En zeker dan op dezelfde afdeling liggen bij vrouwen die wel baby mogen vasthouden
Moeilijke keuze stonden jullie voor. Fijn dat je samen met je mannetje er weer voor gaat
Heel veel geluk gewensd!

Liefs Nathalie

Hi Chantalle hoe is het met jou? Was je nou zwanger of niet meis?
Ben ff de klutst kwijt. Hoe is ie met je?

Hoi Russel,

Normaal word ik op de dag van de NOD tegen vier half vijf ongi. Dit was gister(NOD).  Ik kan het ook merken aan het toilet gebruik want dan moet ik heel nodig een hoopje en dat heb ik zeg maar een hele lading in een minuut. En dan gaat het beginnen. Ik heb geen ongi pijn die maar een heel klein hoopje (niet dun) heb alleen een hele zere onderrug maar dat heb ik al de hele week

Ramona

hej nathalie,
nee was niet zwanger, heb vorige keer een cyclus gehad van 34 dagen en was uigegaan van 28 dagen!
heb wel toen ontiegelijk buipijn gehad toen een week, en deze maand weer, denk dat ik mijn eisprong kan voelen, dus heb nu xtra veel geklust!
dus hoop dat t deze ronde wat wordt!
Heb alleen dat mijn gevoel deze maand echt zegt van nee!
raar he>?
heb ok nog geen klachten dus, ben benieuwd, nog een weekje wachten. grtjes

p.s ik duim ook erg voor jullie!!! T is zo geweldig zo'n klein hummeltje, ik kan me alles nog zo goed herinnren, en nu is mn dochter al een jaar(tlijkt zelfs of alles gisteren was)! T is zo mooi, iets mooiers is er gewoonweg niet!

Terug
Bovenaan