Hoi meiden
mag ik me bij jullie aansluiten
Heb mee gekletst in het Juli forum en ben een tijdje afwezig geweest
zal me even voorstellen
Ik ben sonja en ben 25 jaar oud, ben bijna 10 jaar samen met mijn vriendje waarvan we een goed 8,5 jaar van samen wonen.
Ik ben inmiddels 5 ronde bezig, heb tot nu toe cyclussen gehad van 33,33,31,34,33.
Vrij regelmatig dus.
Heb in juni en juli ovu testen gebruikt en had telkens op dag 18 van mijn cyclus een positieve test.
Deze maand vanaf 5 aug getest maar tot 10 aug getest maar geen positieve testen gehad en de testen waren op.
Ik verwachte mij ei ook eigenlijk vrijdag of zaterdag de 9de.
Denk mijn ei ook nog niet gevoeld te hebben terwijl ik die de afgelopen twee maanden wel heel goed voelde.
Had vorige week maandag de 4 de wel dacht ik wel af en toe lichte steekjes in mijn zij, maar niet zo erg als afgelopen maanden met mijn eisprong en weet het ook niet meer zeker omdat ik er dus toen nog niet zo mee bezig was omdat ik dacht dat het nog wel even ging duren voor mijn ei spong.
Heb toevallig wel al dat weekend en week om de dag geklust dus hoop dat ik hem niet gemist heb.
Als ik wel al vorige week zondag of maandag mijn ei heb gehad zou ik een cyclus van 28 of 29 dagen hebben, terwijl ik nog niet onder de 31 ben gekomen.
Ben trouwens ook vorige week zaterdag begonnen met tempen, had een thermometer gekocht en wou het dus eigenlijk vanaf mijn nieuwe maand gaan bij houden, dus dacht begin gewoon nu al om er even in te komen.
Heb tot nu toe elke dag 36,9 gehad, nog geen verlaging of verhoging gezien.
Voel me wel anders ben vannacht ook 3 keer uit bed geweest omdat k me niet goed voelde, en mijn schoonmoeder en iemand van het werk zeiden al gelijk ben je niet zwanger, maar ka je dan al zo vroeg ziek er van zijn, overdag gaat het best, soms een beetje dizzy en ben eigenlijk sinds vorige week moe na mijn werk, vorige week donderdag en vrijdag ook 1,5 uur geslapen tot etenstijd.
ook nu weer moe na het werk terwijl ik maar 4 uurtjes werk per dag, van 11 tot 3 en niet eens echt inspannend werk.
Had dus eigenlijk mijn NOD op 23 aug staan, maar weet nu dus echt niet wanneer ik ongi ga worden.
groetjes sonja