Wie NOD in agustus?

Jeetje meiden wat houden jullie het spannend. Angel wat jammer dat jij negatief getest hebt. Hopelijk kan je over een dag of drie nog een test uitvoeren die wel positief is.

Chantalle wat een leukes foto's. Zag ze al op hyves staan.

Sonja gezellig dat je hier ook weer komt meekletsen. Heb even niet gekeken wanneer je je NOD deze ronde hebt. Waarschijnlijk zullen we wel weer bij elkaar in de buurt zitten. Mijn NOD staat op de 27 st bij een ronde van 34 dagen. Heb deze keer maar ruim gerekend.

Debbie

Wat een heerlijke foto's zeg
Ik ben met mijn mannetje film aan het kijken maar wou ff bij jullie kijken
Kom later nog wel ff weer gluren

Jammer dat het negatief was Angel_sky, hopelijk over paar dagen meer en beter nieuws!

Andere meiden succes met testen, duim voor jullie!

Liefs Nathalie

Dank je voor jullie lieve reactie joppeke, carolinda en bears! Jij bent gelijk met mij toch joppeke. Knap dat je kan wachten met testen. Mijn NoD is inderdaad wel behoorlijk regelmatig. Meestal 29 of 30 dagen! Zit nu op 30e dag. Ik denk dat de spanningen er voor zorgen dat ik later ongie word. Ik baal behoorlijk, komt ook omdat ik niet verwacht dat we er zoveel rondes mee bezig zouden zijn. Dan denk ik gelijk dat er iets mis is. Absoluut niet nodig natuurlijk.
En wie weet...het kan deze ronde nog steeds raak zijn.

Ik duim voor je joppeke donderdag...zou toch geweldig zijn dat je met positieve test op vakantie kan!!!!!!! Trouwens ik ben best jaloers dat jij 3 weken naar spanje gaat zeg..........wat heerlijk!!!!!!!

Liefs terug

Ja in begin van onze kinderwens klinken 6 rondes of langer nog zoooo ver weg en dat verwacht je dan niet. Je gaat wel uit van een jaar, maar das meer ten eigen bescherming. Want we hopen natuurlijk allemaal eerder. De een mag vroeg zwanger zijn en de ander later, en waarom? Maar meiden we spelen elkaar er wel door. Of we nu 3 of 13 rondes bezig zijn. Zeker rond nod en weer die teleurstelling is niet makkelijk. Maar we gaan ervoor! Weg met die rd-tjes en negatieve testen!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,
Hier nog steeds alles rustig.
Geen klachten laatste 2 dagen, alleen wat steken in mijn buik.
Morgen mijn NOD maar ga nog niet meteen testen.
Aangezien mijn vorige cyclus een week langer  was wil ik zeker tot het weekend wachten met testen.

Ik heb gisteravond voor het laatst hier gelezen en zijn gewoon ff 3 pagina's bij gekomen.
Wordt lekker gekletst hier.
Gezellig hoor.

Gr Wen.

Hahah ja als je ff niet kijk dan is het heel erg hier hoor Wen
Ik ga film kijken dus niet teveel keltsen, anders moet ik kei veel bij leze, hihih

Liefs Nathalie

Ik weet dus nog niet echt of ik regelmatig ben... 1e ronde zomaar begonnen, zonder dat ik exact wist hoe lang cyclus was, 1e was dus 30 dagen.... maar wie weet is deze gewoon langer...
Ja, ik ben ook blij om te vertrekken, beetje zomer, want hier is het maar nix.... Ga ik wel niet kunnen volgen hier... hoop veel goed nieuws te lezen tegen dat ik terug ben op 2 sept.
Daarstraks bij het koken had ik weer even een misselijkheidsvlaag... niets erg, niet dat ik moet overgeven, helemaal niet..... heb dat precies zo ongeveer om de andere dag, eventjes maar.... bizar... maar mss is het mezelf voor de gek houden.... :).
Raar, had nooit gedacht dat ik blij zou zijn als ik me slecht voel! :)

Terug
Bovenaan