Wie NOD in agustus?

He meiden,

er is idd flink gekletst vandaag, gezellie...
Angel sky ik vind het erg spannend voor je zeg, en natuurlijk ook voor ramona, heb je jezelf kunnen bedwingen om nog niet te testen?

Ik heb vanacht erg slecht geslapen, ik had een heel raar bellenblaas, bobbel gevoel in mijn buik, vanacht dacht ik zeker te weten dat ik zwanger zou zijn, dus vanochtend uit bed en testen maar, weer toegegeven aan mijn ongeduldigheid.
Heb nu besloten om de volgende test pas te doen een paar dagen na mijn NOD.

Zou het kunnen dat je dingen gaat voelen in je buik omdat je het zo graag wilt?
Hoe denken jullie hierover, ik weet zeker dat ik me anders voel dan normaal als ik ongi moet worden, maar heb geen last van misselijkheid of mijn borsten ed.

Maar ja, komt tijd komt raad hihi.

Joppeke, heb jij ook een vreemd gevoel in je buik of ben je alleen misselijk?
Heerlijk zeg een paar weekjes spanje, geniet er maar lekker van.

liefs
Dami

hey Bears, Debbie

Ja dacht sluit met toch maar weer aan bij een clubje.
Ik heb mijn NOD op 23 aug gezet met 33 dagen, maar had dan zaterdag een eisprong moeten hebben maar geen positieve ovu testen en steken in mijn buik gehad dus weet eigenlijk niet of ik wel een eisprong heb gehad.
Denk eigenlijk zelf dat hij al geweest is vorige week maandag, maar voel vandaag ook lichte krampen vanonder in mijn buik dus weet het niet meer
Houd voorlopig dus toch maar de 23ste aan en zie dan wel, ben dan wel op vakantie, maar hoop dat we een  internetcafe of zo  hebben in de buurt, gaat wel een computer(neurd om het maar zo te zeggen ) mee dus die zal het misschien wel voor elkaar krijgen dat we zelfs internet in het huisje hebben (kreeg hij vorig jaar ook voor elkaar in een huisje in Frankrijk)

groetjes sonja

Hoi Sonja,

Lekker hoor ook nog even op vakantie. Wij moeten nog even wachten tot 12 september.
Wel leuk als je op vakantie kan testen. En nog mooier als het natuurlijk positief is.
In mei heb ik ook tijdens onze vakantie getest. Toen was ik uiteindelijk 14 dagen over tijd.

Volgens mij kan je echt last krijgen van allerlei zwangerschapskwaaltjes ook al ben je niet zwanger. Heb er zelf ook last van.
Mijn buik is nu ook al helemaal opgezet en heb vanavond mijn rok uitgedaan en lekker een huispak aangetrokken omdat alles te strak zit. En met vlagen een misselijkheidsgevoel die heel erg kort duurt.
Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen zou ik de 21 ste mijn NOD hebben. Nou dan kan ik volgens mij nu zeker nog geen kwaaltjes hebben. Of wel????
Er zijn ook mensen die schijn zwanger zijn omdat ze het zo graag willen dus dat je   "zogenaamde" kwaaltjes kan indenden kan ik me ook goed voorstellen.
Jammer toch dat je niet van je eigen lichaam kan uitgaan. Dat je op basis van je gevoel duidelijk kan zeggen dat je zwanger bent of niet.

Debbie

Nog geen nieuws van Ramona zie ik.
Meiden ik heb jullie berichtjes niet gelezen
Ben erg moe en ga nu proberen te slapen, tot morgen!

Meiden die morgen ochtend gaan testen toitoitoi!

Fijne nacht allemaal!

Liefs Nathalie

Hey allemaal,
ga ook m'n bedje in...
Dami, niet echt raar gevoel in buik, voel af en toe steekjes, maar niets biezonders.... voel me wel enorm opgeblazen en moet m'n broek openzetten om confi te zitten.....
mss eet ik gewoon te veel!!! :)
nite nite allemaal en tot morgen!!!!
Succes allemaal!!!!

hallo dames

ik heb mijn NOD 22 augustus 1e poging voor tweede kindje

Hallo Dames,

Nou hier ben ik weer. Ik heb gisteravond getest en was negatief. Dus ga ook niet eerder testen dan vrijdag als ik dan nog niet ongi ben. Wel was ik gister zo duizelig dat ik elk moment neer kon vallen dus ben maar om 09.30 uur naar bed gegaan. Het leek wel als of ik dronken was. hahaah. Verder nog geen klachten alleen zere (.)(.) en en zere lage rug. Vind het wel gek ik heb twee weken geleden op zondag en maandag een postivie ovulatietest in handen gehad en beide dagen geklust dinsdag weer getest en toen was die weer negatief. Voor de zekerheid de woensdag nog geklust. Dus ik had als ik 14 dagen er bij op tel maandag ongi moeten worden uiterlijk dinsdag. Nou loop met een pamper om maar steeds maar niks. Nu word ik weer zo dizzi dat het ik iedere keer als ik iets eet, ben niet misselijk alleen heel duizelig.

We wachten maar weer af en hopen dat vrijdag de test positief is en als het niet zo is dan moeten de duiveltjes als de duivels komen.

Groetjes Ramona

Terug
Bovenaan