A
Anoniem
Guest
He meiden,
er is idd flink gekletst vandaag, gezellie...
Angel sky ik vind het erg spannend voor je zeg, en natuurlijk ook voor ramona, heb je jezelf kunnen bedwingen om nog niet te testen?
Ik heb vanacht erg slecht geslapen, ik had een heel raar bellenblaas, bobbel gevoel in mijn buik, vanacht dacht ik zeker te weten dat ik zwanger zou zijn, dus vanochtend uit bed en testen maar, weer toegegeven aan mijn ongeduldigheid.
Heb nu besloten om de volgende test pas te doen een paar dagen na mijn NOD.
Zou het kunnen dat je dingen gaat voelen in je buik omdat je het zo graag wilt?
Hoe denken jullie hierover, ik weet zeker dat ik me anders voel dan normaal als ik ongi moet worden, maar heb geen last van misselijkheid of mijn borsten ed.
Maar ja, komt tijd komt raad hihi.
Joppeke, heb jij ook een vreemd gevoel in je buik of ben je alleen misselijk?
Heerlijk zeg een paar weekjes spanje, geniet er maar lekker van.
liefs
Dami
er is idd flink gekletst vandaag, gezellie...
Angel sky ik vind het erg spannend voor je zeg, en natuurlijk ook voor ramona, heb je jezelf kunnen bedwingen om nog niet te testen?
Ik heb vanacht erg slecht geslapen, ik had een heel raar bellenblaas, bobbel gevoel in mijn buik, vanacht dacht ik zeker te weten dat ik zwanger zou zijn, dus vanochtend uit bed en testen maar, weer toegegeven aan mijn ongeduldigheid.
Heb nu besloten om de volgende test pas te doen een paar dagen na mijn NOD.
Zou het kunnen dat je dingen gaat voelen in je buik omdat je het zo graag wilt?
Hoe denken jullie hierover, ik weet zeker dat ik me anders voel dan normaal als ik ongi moet worden, maar heb geen last van misselijkheid of mijn borsten ed.
Maar ja, komt tijd komt raad hihi.
Joppeke, heb jij ook een vreemd gevoel in je buik of ben je alleen misselijk?
Heerlijk zeg een paar weekjes spanje, geniet er maar lekker van.
liefs
Dami