Wie NOD in agustus?

Ik hoop ook dat ie niet uitkomt, maar daarentegen, als de misselijkheid die ik   nu heb een symptoom is van zwanger zijn, dan hou ik dat ook niet vol! Zelfs mijn collega zegt dat ik er belabberd uitzie... En ja, zij is altijd eerlijk, fijn heh?!?
Ik moet overigens zeggen dat ik allerlei dingetjes heb, waardoor ik denk dat ik zwanger ben, maar ik zou ergens vanaf vandaag ongi moeten worden, weet alleen niet zeker wanneer, aangezien ik net van de pil af ben!
En om dan op jouw verhaal terug te komen Nathalie, ik had al kwaaltjes twee dagen na mijn eisprong...
Kus

Hoi dames,

Bij mij zit de NOD er ook weer aan te komen. Ben er deze maand niet zo heel erg bewust mee bezig. Heb wel goed geklust hoor, maar vorige maand was gewoon een domper dat ik ongesteld werd. Van Kenneth was ik meteen zwanger na het stoppen met de pil en dat hoopte ik nu natuurlijk ook. Ik was er dan ook echt de hele dag mee bezig. Nu heb ik zoiets van we zien wel. Ik heb een gezonde zoon.
Ben wel erg benieuwd hoor deze maand. Heb wel al weer een aantal dagen een zeurderig gevoel in me onderbuik. Was voor/tijdens mijn eisprong wel heel erg pijnlijk. Ben vandaag ook ietsjes misselijk, maar het raarste vind ik dat ik zo een gelukkig gevoel in me lijf heb. Moet ook om vanalles en nog wat huilen, terwijl ik dat anders alleen heb met zielige films. Heb het nu dus ook bij vrolijke dingen.......

Heel spannend voor degene die een negatieve test hebben en nog niet ongi zijn. Ik had bij Kenneth getest op mijn NOD-dag en er was meteen een licht streepje. Had toen ook erg veel pijn in me buik en had het gevoel of ik vanonder uit elkaar getrokken werd. Had ook regelmatig op mijn werk mijn knoop los. Ik was toen ook heel af en toe misselijk, maar dat stelde niks voor. Ook moe was ik absoluut niet. Heb eigenlijk mijn hele zwangerschap nergens last van gehad, alleen maar maagzuur. Maar daar deed ik eigenlijk niks aan.

Ben erg benieuwd hoe het bij iedereen gaat lopen en hoop ook dat deze maand voor ons allemaal een stuk zonniger gaat worden dan dat het tot nu toe is geweest!!!!!

xxx
Leona

Het schijnt idd te kunnen dat meiden na eisprong al iet svoelen, maar lijkt me beetje vroeg hoor. Voel me gewoon grieperig niet echt kwaaltje. Dan kan je overal iets achter gaan zoeken hè, hihih. Denk dat we soms ook we te graag willen dat we iets hebben, hihih. En lekker die collega zeg. Ze zeggen toch dat zwangere vrouwen er altijd zo goed uit zien? hihihih Nou je tenzij je zoveel kwaaltjes hebt en kei misselijk bent, dan kan je er niet goed uitzien lijkt me. En schijnt ook anders uit je ogen te kijken, hoor ik steeds meer dat dat bij zwangere vrouwen is. Nou heb geen idee. Kan me er echt nog helemaal niks bij voorstellen. Ik juich gewoon met jullie mee, hihih

Liefs Nathalie

Jeetje volgende week om deze tijd word het helemaal spannend. steeds meer meiden krijgen hun nod. Hoop echt van iedereen wel te hore hoe het gaat hoor. Want we leven dan zo mee en dan ineens niks meer horen vind ik zo raar. Heel veel meiden hebbben het nog druk denk ik. Net weer na de vakantie, misschien weer aan het werk, misschien nog op vakantie. Collega's die nog op vakantie zijn. Dus tja hoeft ook niet elke dag langs te komen ofzo. Maar weten of je ongi bent of zwanger is toch wel fijn, vinden jullie ook niet? En er niet zoveel mee bezig zijn kan ook geen kwaad. tis niet verplicht aantal berichtjes per dag ofzo, hihih.

Angel spannend hoor meis. Jou nod is bijna gelijk met die van mij, dus we moeten nog ff geduld hebben hè.

Liefs Nathalie

He Nathalie,

Ik hoop dat je je snel maar iets beter mag voelen en je kunt inderdaad gelijk na je eisprong al wat merken.

Hier is alles nog steeds goed beetje misselijk en een hele zere rug (dat kan ik niet plaatsen) maar ja, als alles goed gaat ga ik morgen weer testen en dan zien we het wel.

groetjes ramona

Hey Nathalie,

Wat leuk dat we tegelijk onze NOD hebben. Het zo echt super zijn als we allebei een lachebekkie achter onze naam hebben.
En ik laat het zeker weten als ik iets weet. Heb helaas ook niet zo heel erg veel tijd nu, want Kenneth heeft de 6de ziekte en slaapt al een week bijna niet echt lekker s'nachts. Beetje vervelend, maarja dat hoort er ook allemaal bij!!!!!!!!!!

xxx
Leona

Whaaaa ben zenuwachtig . Ben echt de hele dag door moe moe moe en soms een aanval van misselijkheid, gevoelige borsten. Maar gister in de namiddag had ik het gevoel alsof ik elk moment ongi kon worden dus twijfel alom. Het liefst zou ik nu gelijk gaan testen maar dat heeft natuurlijk helemaal geen zin grrrrrr moet wachten tot de 18/19e maar dat duurt zolang hihihi.

Liefs Linda,

Ps hoop nou toch wel gauw een  te zien.

Ik duim op volle toeren, ik moet nu naar therapie

Wat is de 6e ziekte angel? Beterschap voor je zoontje!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan