Wie NOD in augustus? DEEL 2

md en diaanmike
ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik een rdtje achter jullie naam heb gezet
ik deed het alleen zodat alles overzichtelijker is
ik vind het nl heel erg voor jullie omdat het bij jullie al zo lang duurt
ik vind dat heel erg sneu voor jullie
ik hoop voor jullie dat het gauw raak is
liefs ci lo...

hey ci lo,

nou dat is lief.. ik baalde deze maand ook wel even, heb ook wel even goed gejankt, voor de eerste keer eigenlijk in al die maanden.. maar goed, mn vriend heeft goed zaad, ik heb sinds kort een eisprong.. moet toch wel ooit goedkomen dacht ik zo?! :D

we gaan gewoon weer positief denken. en als het nog lang duurt, nou ja, dan zal het wel zo moeten zijn.. toch?! :) denk alleen dat ik dan even stop met alles, als het nog heel lang duurt, denk niet dat ik het nog een jaar volhou namelijk met ziekenhuis in, ziekenhuis uit, echo hier, echo daar..

we zien wel wat de toekomst brengt, ik hoop veel streepjes! :p

liefs diaan

Vraagje: heeft er iemand ervaring met de testen van de Kruitvat? Heb die nl nu 2x gebruikt en vroeg me af of het misschien verstandig was om een andere te proberen...
Dus waar hebben jullie goede ervaringen mee?

JAAAAAAAHHHHHHHH Nathalie is ZWANGER :)
Las het op een ander topic....
GEFELICITEERD MEID!!!!

Vandaag druk dagje gehad, ben ook heel erg moe nu pffff
Ben met mn zusje meegeweest naar de echo en ik krijg een nichtje, zo mooi om te zien zeg.

En nu ben ik alles kwijt, wilde ergens op regageren maar... sorry

Hier verder alles goed, soms een vlaag misselijkheid, was er al helemaal blij mee hahaha. Borsten doen ook zeer en mn tepels daar hoef je alleen maar naar te wijzen :)
Maar nog een weekje geduld hebben.

Hoe is het mer jullie verder, nog anderen met kwaaltjes/ vage dingetjes?

Ga nu ff lekker bankhangen

tot snel

liefs

oh ja, ik heb ook kruidvattesten, die in een witte verpakking zitten.
Helaas nog geen positieve test maar naar horen zeggen werken die wel goed hoor.
sensitesten hoor ik ook vaak goede berichten over en clearblue en predictor maar ja die zijn erg duur.

Liefs

Hoi,

Bij mijn dochter heb ik ook een kruidvat test gebruikt. (In de roze verpakking). Bij de eerste de beste test was het raak. Gelukkig. Nu helaas al een aantal negatieve testen gehad van kruidvat. Op het moment gebruik ik de testen van sensitesten. Heb je drie testen voor de prijs van 1 van de kruidvat.

Debbie

Super zeg dat Nathalie ook zwanger is. Is ze al terug van haar weekje weg?

hallo anne
kruidvat testen schijnen heel gevoelig te zijn hoor ik altijd op het forum
predictor hoor ik meer negativiteit over
dit is mijn 5e zwangerschap en ben nu zwanger van de 4e en ik heb altijd de testen
van de apotheker zelf eigen merk van hun en ze klopten bij mij altijd
wel met ochtendurine doen he
liefs ci lo...

hallo anne
kruidvat testen schijnen heel gevoelig te zijn hoor ik altijd op het forum
predictor hoor ik meer negativiteit over
dit is mijn 5e zwangerschap en ben nu zwanger van de 4e en ik heb altijd de testen
van de apotheker zelf eigen merk van hun en ze klopten bij mij altijd
wel met ochtendurine doen he
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan