Wie NOD in augustus? DEEL 2

OOHhhhh wat een lieve berichtjes weer...........ik kon de hele middag niet kijken dus vandaar late reactie!
Maar dit is zo fijn dat je het kunt delen met jullie. Want ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar helaas kan dit nog niet. En nou kan ik het in ieder geval aan jullie kwijt! En dan reageren jullie ook nog eens zo lief! Dank jullie wel!

Damienne: Ik voelde me soms echt zwanger en soms helemaal niet. Ik had het gevoel dat ik gewoon ongie ging worden. Krreeg deze klachten. Wat anders was, was dat ik vlagen van misselijkheid had, dit heb ik anders nooit. En ik kan totaal niet naar de wc! Normaal als ik ongie ben nou dan hou je maar vast hahaha. Maar verder totaal geen gevoelige of grotere borsten. helemaal niks. Zelfs nu nog niet. Ja heel af en toe is het nu wat gevoeliger.
Maar ik had al wel een heel erg sterk voorgevoel voordat ik de maand inging, dat het deze maand raak zou zijn. En dat gevoel klopt dus. Echt heel erg vreemd.

Ik heb getest met de gewone test van matcare Damienne.
Hopelijk is ie besmettelijk hahahah voor je.

En natuurlijk heb ik heel veel glitters voor jullie..........komen ze he..vangen...

Ik zal aan jullie denken en nogmaals super bedankt!

Heel veel liefs van Angel

Grrr poging 2 zit ik heel verhaal te typen doet de verbinding raar, weg tekst.
Ff overnieuw dus!

Patries, fijn dat je er weer bent meis. Bijzonder da tje nog niet ongi bent. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Wat naar dat dat je misschien mk hebt gehad. 3 weken ongi, jeetje en dat in de vakantie. Duim voor je dat de rd-tjes weg blijven en je positief mag tegen. Heb je al getest? Wanneer wil je gaan testen?

Ohh nu ben ik de namen kwijt, heel fijn! En ik weet ook niet meer wat ik wou zeggen.

Ohh ja Chantalle, bruin druppels hoeft niet altijd bruin bloed te betekenen, je leest het ook wel eens vlak voor menstruatie. Hoop het niet voor je, want kan ook roze zijn. Hoeveel dagen moet je nog tot je nod? Heb je dit al eens eerder gehad?

Ik ga weer ff lezen, kweet het niet meer

Ohhh ja ik weet het weer

* Nathalie pakt een handje vol glitters en stopt het op veilige plek * hihih

Dank je Angel. Niet iedereen heeft dezelfde kwaaltjes meis. Misschien krijg je nog gevoelige borsten. Moeilijk naar de wc kunnen is kwaaltje meis. Heb je lekker weggezwijmeld met je mannetje vandaag? Hebben jullie al nagedacht over wanneer jullie het bijvoorbeeld jullie ouders willen vertellen? Onwerkelijk nog lijkt me hè

Heell veellll geluk!

Liefs Nathalie

Angel Sky, een superdikke proficiat meisje!!!!

Keetje, vervelend van die RD'tjes! Hopelijk meer succes voor de volgende ronde!

Groetjes Babeken

Jij ook bedankt babeken!

Nathalie: Je het is inderdaad onwerkelijk allemaal. Vandaag kwamen vrienden van ons en zij hebben vorige week verteld dat ze zwanger zijn van de tweede! Oh en nu is het zo moeilijk om nog voor ons te houden dat wij ook zwanger zijn. Een maand a 5 weken na elkaar gewoon. Kan niet wachten om het te vertellen.

We zitten erg te denken wanneer we het onze ouders gaan vertellen. We dachten zelf over 2 weken op de verjaardag van schoonpapa. Maar ik zou het liefst volgend weekend het al willen vertellen. Maar dat is erg vroeg natuurlijk en het kan zo anders uitpakken allemaal. Maarja 1 of 2 weken maakt ook geen verschil. Als je het goed wilt doen moet je wachten tot eerste echo. Maar dat ga ik niet trekken. Aan de andere kant als het mis mocht gaan vind ik het wel fijn om steun van ze te hebben. Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier nog niet over nagedacht?
Ik ben vanaf vandaag ook al heftiger misselijk en tja hoelang kan ik het verbergen?

Mijn mannetje en ik genieten er echt van. De hele tijd stille hints geven aan elkaar als we in gezelschap zijn. We hoeven elkaar maar aan te kijken en er verschijnt een grijns van oor tot oor bij ons allebei....dat is zo leuk.

Gelukkig morgen weer aan het werk. Lekker veel afleiding en zo vliegt de tijd tenminste!

Binnenkort weer veel positieve testen hoop ik!
Hou de glitters goed vast he allemaal! Dat helpt!

Liefs slaap lekker!

Veel succes Patries......jij was ook de 12e toch....dat brengt extra geluk!
Ik zal voor je duimen!

Hallo meiden,

Allereerst een dikke proficiat voor alle zwangeren!!!! (ik heb  nu even geen tijd om alle mailtjes terug te lezen, maar zag in het lijstje dat er een aantal goed nieuws hadden!). Fijn meiden, geniet ervan!!
Gisteravond teruggekomen van vakantie (was heerlijk) helaas werd ik dag voordat we gingen ongi grrr! Het rare is wel dat het deze keer maar weer erg (!) weinig was, vorige keer 1 dag, nu 2 (en dan weinig). Terwijl ik voordat ik met de pil begon juist altijd zeeer lang (meestal iets van 1,5 week ongi was en dan heftig!)... Ik had wel een paar dagen van tevoren het gevoel dat ik ongi ging worden (wordt dan nl erg chaotisch, labiel etc) en dit was daarna wel meteen weer over. Het positieve is dat ik nu al 2x regelmatige cyclus (28 dagen) heb gehad,  tja had natuurlijk gehoopt dat het raak zou zijn, maar het is vast iets.... Ik blijf het wel raar vinden dat ik zo weinig bloedverlies heb (is dit normaal,  herkent iemand dit??). Volgende NOD is 3 september (wie weet is dat mijn geluksmaand, ben dan jarig en we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis...!).

Liefs lien.

Lien9 ik ben zins ik gestopt ben met  de pil ook maar amper 2 dagen ongi.
Ik moest een maand geleden naar de ha    en die zei dat het normaal was, en dat je baarmoeder zich met de pil niet opbouwt, en nu je gestopt bent wel dus is het logisch dat je minder ongi bent.
Het is natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde!!
De 1 heeft het wel de ander is heel heftig ongi, dat verschilt.
Ik was toen redelijk gerust gestelt, we hebben gewoon geluk, denk ik  hihi

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan