Wie NOD in augustus? DEEL 2

hai busababe
met mij gaat het goed
we gaan nu de 2e week van school weer in en mijn zoontje gaat weer smaandags en vrijdags naar zwemles en swoensdags naar de voetbal dus mega drukte
maar wel fijn dat er weer regelmaat is in de keet
vandaag ben ik 9 weken + 1 dag zwanger precies over 3 weken heb ik dan mijn echo
daar kijk ik naar uit

ik hoop dat jij en de anderen natuurlijk ook gauw zwanger zijn
jij gaat straks naar sept of niet ik dacht dat ik dat las klopt dat
nou ik hoop dat alles ook met jou goed gaat
liefs ci lo...

hai nathalie
hoe gaat ie
smaakt de koffie nog steeds zo vies
nou ik hoor het wel
heb je verder nog andere kwaaltjes meid
liefs ci lo...

Hoi meiden,
Ik heb gisteren nog geprobeerd te reageren, maar de computer wilde mijn berichtjes niet posten!
Even een re-cap van mijn dag gister:

Ik was om half negen wakker en heb toen gelijk een test gedaan. Deze was negatief! Ik heb toen even een half uurtje zitten janken op de bank!
Toen ben ik nog even terug in bed gekropen! Mijn man kroop even lekker tegen me aan en zei: Goedemorgen mooie vrouw! Ik begon spontaan weer te janken.
Even aan hem uitgelegd dat ik niet meer kon wachten met testen, maar dat hij negatief was. Hij heeft me even stevig vast gepakt en even lekker tegen zich aan gedrukt, zo van, onze tijd komt nog wel! Heel lief!
We zouden iig naar de film gaan, eerst wilden we naar Batman, maar dit was een beetje te zware kost voor me! Zijn we naar The Mummy: the Dragon Emporer geweest.
Ik heb me dood gelachen, was echt een hele leuke film!
's Middags kwamen mijn ouders op de koffie, even kijken hoe de keuken is geworden, want die was dinsdag af gemaakt. En toen zij weg waren ging ik even naar de wc...
Ik kon gelijk een extra was draaien, want ik was onwijs ongesteld geworden...
Voordeel van dit nadeel: een cyclus van 28 dagen!

Ik ben nu op zich niet meer verdrietig, weet nu iig dat het wel werkt daarbinnen!
Vanmorgen ook even bloed laten prikken, ik word getest op toxoplasmose, want ik krijg mijn man dus echt niet aan de kattenbak! Ik zeg maar zo, better safe than sorry!

Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte en kun je bij mij ook een  neerzetten!
Groetjes

alle zwangeren gefeliciteerd.
hier nog steeds niets, we zitten nu op dag 32 dus het gaat de goede kant op.
ik ga donderdag weer testen als ik nog niet ongi ben want tijdens mijn vorige zwangerschap teste ik ook pas na 32 dagen echt positief.

trouwens mijn vriendin had een jongetje mike.
en ik ben gevraagd als peet tante dus ben ook een beetje in de wolken.
gisteren ook nog een wedstrijd gehad met mijn paard en ik was
 4 en 5.
dus had een super weekend.

groetjes mirjam

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

petra

29

12e

2e

debbie

1e

2

april

1e

2e

liss

23

2e

1e

joke

26

11e

1e

ester
27
3e
1e

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

bloempje

23

1e

happy

32

2e

babeken

25

9e

1e

essie1981

26

2e

1e

maike sanne
24

3e

1e

mk

bloemetje
22
4e
1e

ikke44
 21

1e

ramona
 24
3e

1e
11

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

angel sky

28

7e

1e

joppeke

38

2e

1e

12

Esseltje

30

7e

1e

wen

29

1e

1e

damienne
23
1e
1e
14

saskiavs77

28

1e

1e

mirjam
23

1e
15

mamoetje

19

8e

1e

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

Keetje80        
28

27
2e

3e
2e

1e
19

chantalle

23

2e

2e

21

chanaty
28
1e
2e
22

mama_iris
24
4e
2e
22

russell
26
2e clomid
1e
22/23

sonja1983
25
5e
1e
23

mama2006

27

3e

2e

24

angel82
25
2e
2e
24

nathalie
24
6e
1e
25

ille81
27
2e
1e
25/26

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

29

1e

1e

26

84joyce84
24
3e
1e
26

bears

31

5e

2e

27

benB

1e

1e

28

ZWANGER

welke ronde?

hoeveelste
kindje

uitgerekend

ester

27

3e ronde

1e kindje

april 2009

bloempje

23

1e kindje

april 2009

bloemetje
22
4e ronde
1e kindje
17 april 2009

Ikke 44
21

1e kindje
18 april 2009

angel_sky

28

7e ronde

1e kindje

21  april 2009

Ik heb ff heelllll snel gekeken of er iemand zwanger of rd-tjes had zodat ik het lijstje aan kon passen, maar nog niet alles gelezen meiden. Sorry ik moet zo naar revalidatietherapie. Ik kom eind van de middag of vanavond weer ff bij lezen.

Voor meiden die overtijd en op wachtbankje zitten *toitoitoi*

Saskia & Lien jammer dat jullie ongi zijn geworden meiden.
Heellll veeelll geluk in nieuwe ronde!

Ci Lo ik heb nog geen koffie weer gehad meis. Net yoghurt gegeten, maar mijn maag vind het weer niet leuk geloof ik. Ik kom later uitgebreider kletsen okay?

Meiden hele fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

Even snel lezen. Ben zo enorm moe en mijn dochter ligt een keer te slapen dus wil ook even gaan liggen maar moest even bijlezen.

Heb net maar vast zwangerschapstesten besteld via Sensitest. Heb echt het idee dat het deze ronde raak is. Wat zal dat tegen vallen als het niet zo is. Zoals ik al zei ben ik onwijs moe. Heb gisteren ook al op de bank liggen slapen. Heb pijn in mijn onderrug, pijnlijke borsten en het huilen staat me af en toe nader dan het lachen. Pfff hoop zo dat het deze rond is gelukt. Heb mijn NOD op de 27ste staan maar ga echt niet zolang wachten met testen dat weet ik nu al. Als ik deze ronde wellicht een ronde heb van 28 dagen dan zou ik donderdag zelfs al kunnen testen.Mijn mannetje heeft gisteren aangegeven dat ik nog even moet wachten om teleurstelling te voorkomen. Heel verstandig maar ik wil het zo graag weten.

Zo nu even liggen op mijn bedje.

Tot vanavond wellicht

Debbie

Hallo Dames.

Hier ben ik weer, nou toch nog vrijdagavond ongi geworden tot gisteravond; gek maar twee dagen maar goed op naar de volgende ronde. Ik wil jullie even laten weten dat ik even wil stoppen met de site. ik maak mezelf namelijk helemaal gek en zo gaat het absoluut niet werken. Dus toi toi toi iedereen heel veel succes.

groetjes ramona

Terug
Bovenaan