Wie nod op 27 of 28 jan???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie heeft er nog meer zijn nod de 27ste of de 28ste???
We zijn bezig voor ons tweede kindje, mijn zoontje is 3!

Heb zere borsten maar dat had ik de laatste 3 maanden ook voordat ik ongi werd!
Ben erg moe, maar heb het ook druk!!!!
Vindt het zo SPANNEND!!
Wie kletst ermee??

Groetjes mamavanjesse

Hoi mama van Jesse!
Ik heb zondag mijn NOD. Moet eerlijk zeggen dat ik er overdag niet veel mee bezig ben, veel te druk op mijn werk. Maar 's avonds wel hoor! Maar omdat ik denk dat het niet raak is ben ik wel iets relaxter. Het is ook pas de 2e ronde. Vorige maand was ik nog veel meer gespannen omdat het voor het eerst voor het 'echie' was. Maar ik denk dat ik dit weekend wel de kriebels ga krijgen.
En hoe zit het met jou, jij zondag of maandag je NOD? En heb je het idee dat het raak is of begin je al ongesteldheidsklachten te krijgen...?
Ik duim voor je!!!!
Groetjes, Irene

Hallo meiden,

Ik moet inderdaad ook zondag ongesteld worden. Ik vind het zeer spannend, ik ben iedere keer meteen zwanger dus ik hoop dat het deze keer ook raak zal zijn. Ik zal voor ons alle drie duimen.

Liefs mamavan1bengelen1engel

Hallo Allemaal,

Het zou kunnen zijn dat 27 januari mn eerste nod is. De eerste dag van mn laatste ongi van 3 januari, de keer daar voor 9 december. Als ik dus uitga van een cyclus van 24 dagen zou de 27ste wel eens mij eerste nod kunnen zijn... spannend.
Ben pas sinds eind oktober gestopt met de pil.
Voel me wel onwijs raar... wie weet.
Ik heb mijzelf voorgenomen dat als ik 1 februari nog niet ongi ben dat mn vriend en ik dan een test gaan doen.

Groetjes,

Claudia

Hoi,

Mijn nod is ook rond de 29e, ben ook van plan om 1 februari te testen. Dit is voor mij de eerste ronde, tweede kindje, heb een dochtertje van bijna 4.
Ik vond de eerste weken na het uithalen van de spiraal echt ontzettend eng en spannend, maar nu dat de nod nadert ben ik er eigenlijk iet meer zo mee bezig. Kan er nu toch niets meer aan doen...

Heidi

Hallo meiden,

Ik ben erg zenuwachtig en ik hoop iedere keer als ik naar de wc ga dat ik geen "rood" zie. Nadat we vorig jaar onze zoon Reno hebben moeten afstaan met 5 maanden zwangerschap, leef ik ook wel in twee strijd. Ik wil heel graag maar durf eigenlijk ook weer niet. Maar ik weet zeker als ik eenmaal zwanger zou zijn dat dan alle twijfel weer weg is.  Nu nog maar harder duimen voor ons allemaal.

Margret

Helaas meiden,

Ik werd vrijdag de 25ste al ongi!!!GGGRRRR!
Volgens de arts had ik het de 27ste of de 28ste moeten worden maar zo zie je maar weer, je lichaam doet toch wat ie wil!!!Was best erg teleurgesteld!!!

En hoe is het bij jullie??Al wat te zien of te voelen, hoop het niet!!!!

liefs mamavanjesse

Hey Margret,

Snap dat het voor jou helemaal moeilijk is, lijkt me allemaal erg dubbel!
Je wilt het graag maar bent er tegelijk ook bang voor.Moeilijk hoor!
Liefs Anieska(mamavanjesse)

Terug
Bovenaan